středa 17. srpna 2011

Festivalové fotky...

Timhle už fakt končej festivalový příspěvky nebojte :)

Do areálu bylo zakázáno nosit zrcadlovky a navíc jsem lenoch ohledně pečování o ni ale i přesto jsem chtěla nějaký fotky... Takže jsem si koupila jednorázový cvakátko a užívala jsem si oldskůlovost toho že fotku neni vidět hned co jí člověk vyfotí :D Byla jsem fakt napjatá co z toho vyleze a tadááá už jsou fotky na světě :) A mám z nich radost! Doufám že se vám budou líbit...

A co vy kdy jste naposled fotily na film a pak byly zvědavý co z toho bude? :)

Mějte se fajn!

Alice

Ve skutečnosti jsou ty punčochy hrozně svítící :)

Chrám v Panenském Týnci...později tam byla moc hezká svatba :)

Našla jsem mazlivýho tygra :)

Online i na fesťáku - píšu páteční příspěvek :)

Den druhý...

Den první...

Den třetí... Sledujete změny v počtu stanů? Místo fotky je furt stejný :)

Juhů fotka s bílym králíkem :)

Pózor!

S hlavou v oblacích...

Před odjezdem - uplně vyřízenej kovboj...

Miluju mraky!

Pro zvětšení klikněte - uvidíte autentický zrnění :D

7 komentářů:

  1. A já už myslela, že je to focený min. zenitem! Jde vidět, jaký jsem amatér. Olajkovala jsem ti svý oblíbený už na fb :D Jsou fakt úžasný :))

    OdpovědětVymazat
  2. juu, ja rada fotim na film, ale drahe to je takze len tak, pri vynimočnych prilezitostiach :D a tiez mam rada jednorazove fotaky, fotky fakt vysli! :)

    OdpovědětVymazat
  3. oblaky mam aj ja rada pokial z nich neprsi :) krasne fotky
    http://kateonskate.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Lindi bané jednorázovka za 50 :D a dík moc!
    Véčko - no to jo drahý to je... děkuju!
    Wendy Ká - díky!
    Kate - přesně nesmí pršet stačí když jsou krásný :) dík!

    OdpovědětVymazat
  5. to jsou super fotky! já bych asi fotit na film už ani neuměla.

    OdpovědětVymazat
  6. Arašídová - děkuju moc :) a tohle neni žádný umění ale jenom takoý cvakání :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.