pátek 12. srpna 2011

Festival

Jsem na festivalu sedim ve stanu Dnes počásí je větrné ale skvělé na tváři mám úsměv a nese se mi kafe... Svět je krásnej vážně krásnej :)
Fotim na fajnovej jednorázovaj foťák tak jsem zvědavá jak to dopadne... A teď musim usmívat protože mě F. právě fotí :)
Doufám že nebude pršet ale pro všechny případy mám růžovou pláštěnku kterou jsem vyhrála v soutěži... Držte palce ať neprší!
Dneska jsem viděla svatbu a chrám stála jsem ve frontě měla jsem nedobrý kafe a dobrej nanuk a vyfotil mě Marek Taclík :)
A večer hrajou The Chemical Brothers a nemůžu se dočkat!!! To bude tanec!!!
Mějte se skvěle!
Z Panenského Týnce Alice :)

4 komentáře:

  1. Chemical brothers su skveli :)
    A snad ti prsat nebude, lebo tu je fakt divne...5 min slnko, za chvilu dazd...

    OdpovědětVymazat
  2. uzi si festival :))
    http://kateonskate.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. aaa aliccin ozraly post :-D
    ae dobry

    OdpovědětVymazat
  4. Suzi - no jako čistá dokonalost :) a nepršelo!
    Kate - mise splněna!
    Anonym - nojono :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.