pátek 15. července 2011

Znojmo!

Odpovědí na hádanku je Znojmo! Anonym ahoj získává virtuální okurku :)

Včera jsem viděla Harryho a totálně mě to nadchlo! Málem jsem si oči vyplakala... Moje nejoblíbenější část knihy (ohledně Snapea) byla opravdu skvělá... Uplnej závěr si teda mohli nechat - ale to nemám moc ráda ani v knize... Hrozně to chci vidět znova! A anglicky!

A co vy už jste to viděly? A co na to říkáte?

Mějte se skvěle!

Alice
Šaty jsou z h&m...

11 komentářů:

  1. taky se moc těším na harryho! Šaty jsem viděla v obchodě;)

    OdpovědětVymazat
  2. Biju se do hlavy, že jsem si je aspoň nezkusila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Týjo, tobě ty vlasy pěkně rostou!:-) Ale takhle, ss tím víc narostlým, ti to podle mě sluší víc:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Přesný :) Taky jsem si říkala, že bych si to hned pustila znovu :D.

    OdpovědětVymazat
  5. viděli a taky to chceme vidět okamžitě znova a v angličtině.)

    hezký šaty..

    klarule.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem si to myslela, ale nechtěla jsem vypadat moc chytře.

    OdpovědětVymazat
  7. taky už jsem viděla a souhlasím s tebou, že tu poslední část mohli vynechat. Nad ní jsem "zvracela" hrůzou už v knížce, ale jinak to byla paráda a splnilo to moje očekávání...jinak jsem taky brečela ve dvou částech:):)

    http://raspberry-ice-cream.blogspot.com/ (tady se můžeš podívat na moje postřehy z HP):):):)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty brďo,jakto, že ti ty vlasy rostou tak brutálně rychle???

    Jestli to máš takhle odjakživa, jako že asi máš, tak to je pak radost experimentovat. Mně, které roste každý centimetr 3 měsíce, nezbývá než závidět.

    Těším se na další experiment. :D

    Ká.

    OdpovědětVymazat
  9. Hanah - máš se na co těšit :)
    Lindi - bij určitě by ti slušely! (jako ostatně všechno :) )
    Péťa - tsss ty máš co řikat!
    Suzi - no napadlo mě že se za nim stavim :)
    Luczynka - to jo no! a dík!
    Bezega - viď! :)
    klárule - přesně! a dík!
    Agnes - nó to by moh říct každej ale dobrá věřim ti to! :D
    Raspberry - jojo :)
    Ká - přesně tak - brutálně rychle odjakživa a právě kvůli tomu si dovolim experimenty :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.