pátek 22. července 2011

Winter is coming...

Kdo zná pozná v názvu hlášku z Hry o trůny ovšem nejde jen o hlášku... Venku je hnusně a zima a ten nepřetržitej déšť je hroznej... A v hlavě se mi hromaděj myšlenky na podzim... Budu ho trávit studiem v Holandsku a odlítám už za měsíc! Je mi z toho smutno protože se mi bude hrozně stýskat... Teda jako vim že nakonec to bude dobrý ale teď je mi z toho fakt hrozně...

Taky mi začíná vrtat hlavou co si jako zabalim s sebou... Předpokládám vlezlou zimu a hodně hodně deště takže bude potřeba dobrý svrchník... No a tak procházím stránky oblíbených obchodů - no však to znáte :)

Podělím se s vámi o vrcholné kousky po kterých silně toužím :)

Samozřejmý vrchol všech trenčkotů - krasavec od Burberry... Na ten si ovšem nechám zajít chuť...minimálně do tý doby než vykradu nějakou banku :D

Klasický přesto velmi zajímavý... Z Topshopu...

Takovýhle řasený spodky se mi hrozně líběj... Asos...

Nějaký výrazná barva by mi taky nevadila... Asos...

Nebo taky Zara...

Taky se mi líbí trochu ujetější kousky... Tenhle z Asosu by se vážně hodil do deště...

A tenhle sešívanej mě fakt zaujal - a to nemám ráda hnědou! Taky Asos...

Pak jsou tu taky pláštíky... Smetanový rovnou i se šálkou je z H&M...

A tenhle jako pro kočího je z Toshopu...

Kožená bundička by se mi taky velmi hodila... Tahle je horký favorit... H&M

Samozřejmě by to chtělo ještě nějaký podzimní botičky... Podpatek & šněrování? H&M!

A nejkrásnější botky na závěr... Fakt miluju ten tvar podpatku! H&M

Už vás taky napadaj podzimní myšlenky? A co budete dělat na podzim? A co budete nosit?

Mějte se skvěle!

Alice

11 komentářů:

  1. Na podzim se fakt těším, v Řecku bývá krásnej, ještě je teplo, ale už ne takový to vlezlý horko. Jo a taky přemýšlím nad kabátkama, chtěla bych nějakej hodně barevnej a veselej

    OdpovědětVymazat
  2. alice, do velké bankovní loupeže jdu s tebou!!! mám vybraný též od burberry, ale v zeleném provedení..:D

    takže...kdy? :) jo a kdy se sejdem? hmm?:D

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle post mě fakt potěšil:) Za týden odlítám na půl roku do Finska (taky za studiem:)) a taky mě děsí, jak si mám vše sbalit a vejít se do váhového limitu... Připravit se na léto, které prý mají podobné jako my tady a na zimu, kdy bych ráda vyrazila za polární září do Laponska... Je to vůbec možné?:D
    Ale kupodivu mi zatím není smutno, neměla jsem moc čas vše řešit, tak to bude asi tím.. Velký nával emocí očekávám v den odletu, během cesty na letiště, loučení a tak.. Ale stejně se děsně těším:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten ze Zary a Asosu (růžovočernej) jsou pro tebe jako stvořený! :) Hlavně barevně, ať jim to tam ukážeš.

    PS: Těším se na tebe, puso!

    OdpovědětVymazat
  5. ty z Asosu vítězej! :) a já už svůj mám :) vlastně jich je víc :D

    OdpovědětVymazat
  6. budu prodávat skoro stejnej, jako je ten červenej, pošlu odkaz :)

    OdpovědětVymazat
  7. Terez - nojo Řecko to je jiný kafe :) barevnej a veselej to se mi líbí!
    Bambi - myslim že bysme byly super zlodějskej tým! a nevim...kdy budeš v srpnu v Praze?
    Azazela - Finsko týjo to zní skvěle! a emoce na letišti to bude děs! užij si to! :)
    Lindi - jojo barvy jsou potřeba!
    Ivuš -závidim! :)
    Anka - týjo tak to určitě pošli předem projevuju zájem!!!
    Bianca - taky nechci!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Alice, občas kouknu na tvůj blog a teda, že jedeš do Holandu Ti maximálně závidím, protože i já jsem tam strávila jeden báječný rok na Erasmu!!:-)
    Na můj vkus tam pršelo fakt celkem dost a jelikož se pořád jezdí na bicyklu, tak není moc prostor na deštníky a chce to fakt pořádnej nepromokavej kabát:-)Taky bych to viděla na ten crazy pruhovanej, je super a v holandu v něm zapadneš:-)

    OdpovědětVymazat
  9. pereky - ha! a kde jsi přesně byla? a díky za typ o tom prouhatym fakt uvažuju :)

    OdpovědětVymazat
  10. Byla jsem v malým městečku ve Wageningenu (blízko Utrechtu)...studuje se tam hlavně ekologie a zemědělství...krásný rok, nebudeš litovat, dlabej sýry, co to jde!:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.