středa 6. července 2011

Vary!

Léta jsem toužila po návštěvě karlovarského filmového festivalu a letos se mi to konečně splnilo! Sice jenom na jeden den a jeden film a byla fakt zima ale stejně to bylo super :) Vary jsou nádherný město - úžasný domy a kolonáda to mě fakt dostalo! Film který jsme viděli byl fakt zvláštní ale líbil se mi :) No a jen co jsem vytáhla foťák tak mi chcípnul takže fotky nic moc omlouvám se...

Jinak... Právě zkoušim jaký to je uplně změnit svůj život v několika dnech takže pokud tady budou nějaký prostoje tak se omlouvám...

Mějte se skvěle!

Alice...

Na červeném koberci...

Film!

Potkala jsem Evičku která jako správná reportérka hned po filmu zasedla ke kompu a psala... Přečíst si to můžete tady... Mě se stejně jako Evi film Strella fakt líbil! A btw ta cedule je uplně skvělá!

Na kolonádě s ouškohrnkem a oplatkou samozřejmě!

A ještě na koberci... Mám na sobě šaty, šátek a sako ze showroomu h&m...

9 komentářů:

  1. ty šaty jsem si teď ve slevách koupila červené :).
    Návštěvu festivalu ti ohromně závidím.

    OdpovědětVymazat
  2. já chci taky! příští rok si mě zabalíš do tašky jako čivavu, jo?:D

    OdpovědětVymazat
  3. Příští rok už ale fakt jedu!

    OdpovědětVymazat
  4. tsss sa mas :)) tam by som sla niekedy tiez

    OdpovědětVymazat
  5. taky jsem tam byla, už podruhé a na pět dní a zmrzla jsem asi tak stejně jako ty;)=)

    OdpovědětVymazat
  6. To ti hodně závidím!:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Zoloe - jo červený jsou taky hezký! příští rok vyraž :)
    Péťa - si piš! a budu tě drbat za ušima :D
    Beátko Vary padnou před tvou krásou!
    Suzi - tož tak příští rok :)
    BBB a Lindi - tak juchů příští rok to bude velkej výlet!
    Josefína - jo byla fakt kosa... a závidim pět dní!
    Luczynka - tak taky příští rok :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.