středa 27. července 2011

Tak nějak...

...přemýšlím nad svým blogískovým životem... Nutno říct že nejsem uplně spokojená... A vlastně ani nevím proč... Chtěla bych v tom tady mít víc jasno být zaměřenější víc psát líp fotit být zajímavější... Jenže můj blog je jako můj život... Nemám jasno ani v životě nejsem na nic extra zaměřená psát vlastně neumim a fotit už vůbec ne no a s tou zajímavostí to taky neni nijak žhavý...

Nevim jestli vás to baví nebo co dělat aby vás to bavilo... Hmm? Velmi uvítám jakékoliv podněty! V komentářích nebo na mejlu či máte-li otázky pak v otázkovníku... Děkuju! :)


A jinak? Mám se skvěle! :) Radost mi dělají (kromě jiného) tyhle dvě věci...

První z nich je četečka Kindle... Není moje mám jí půjčenou od sis abych si mohla přečíst Hru o trůny... A pozor i já milovník knih musím říct - lidi to je bomba! Čte se z toho skvěle je to lehké malé no prostě super! Doporučuju :)
A také mám novou peněženku... Je kožená voňavá červená a tak hezká že se při pohledu na ní vždycky usměju i když v ní nejsou žádný peníze :)



A protože mě v neděli při včelaření dostala včelka a štipla mě do kotníku tak mám napuchlou nohu a nemůžu moc chodit... Takže se flákám posedávám a čtu si a hlavně - mám super tepláky ve kterejch jsem největší drsňáckej raper :D



Mějte se skvěle!


Alice

10 komentářů:

  1. čo dávaš ty raper, ved si super, hlavne chceme viac teba!

    a ževraj červené peňaženky sú dobré že podporujú rast ich obsahu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem nakonec usoudila, že čtečka je docela dobrá věc, i když jsem je vždycky odsuzovala..:-) Jak se ti líbí Hra o trůny? Čtu teď po několika letech znovu, ale anglicky, po nadšení seriálem..:-)

    OdpovědětVymazat
  3. raperrr :D a peněženka je krásná! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Upřímně...když jsem Tvůj blog kdysi objevila, byla jsi mi mnohem sympatičtější než teď, přijde mi, že jsi byla víc svá, víc střelená, víc... nevím moc, jak to popsat. Moc Ti sluší, že jsi tak zhubla, ale například nový účes je podle mě jen takový pokus být zajímavá...a hodně Ti ubral na ženskosti:(. V delších vlasech jsi byla mnohem víc dívčí a moc se mi líbilo, jak jsi různě měnila barvy (jako Kate Winslet v Eternal sunshine of the spotless mind:)). Možná jsem úplně mimo, ale poradila bych Ti, ať se tolik nestylizuješ do bloggerského světa, dříve byl Tvůj blog o Tvém normálním, sympatickém životě, teď je to jak přehlídka pro HM... Ale všechno má svůj vývoj a možná je pro Tebe tohle vývoj správným směrem, co já vím :). Katka.

    OdpovědětVymazat
  5. Já teď byla hele na módním pekle a našla tenhle odkaz, myslim, že to styl, kterym by se módní blogy měly ubírat

    http://www.peopleofwalmart.com/photos/page/5

    Jo a chybíš mi!

    OdpovědětVymazat
  6. Ali, musím souhlasit s Katkou. Nevím, jestli umím kritizovat konstruktivně, asi mi to moc nejde, ale zkus to prosím tak brát :) Přijde mi, že pomalu ale jistě stíráš ten super rozdíl mezi tebou a většinou ostatních blogerek, díky kterýmu tě máme rádi. Čím víc se snažíš být zajímavá, tím míň jsi (aspoň teda pro mě bohužel...). O supervystajlovaný fotky s oduševnělým textem s rádoby lehce uměleckým (haha) textem se snaží každá tuctová Háemka... Na tobě je nejzajímavější, že jsi (byla?) jiná, prezentovala ses tu jako fajn ulítlá holka se svým stylem, příhodama ze života, přirozená... Prostě za mě asi takhle: piš jak ti huba narostla, šourům si nech pro sebe a buď zas svá!
    Zuza

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem akorát pro větší fotky, čili novej vzhled. Ale tebe miluju, jak jsi :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ja sice tvoj blog nepoznam, nachadzam sa tu prvykrat, takze najprv si ho musim cely prejst aby som vedela v com si sa zmenila, ako pisu nado mnou kolegyne :)

    Ale celkovo k textu... podla mna je najlepsie nepremyslat... Ja osobne nemam potrebu sa zmaeriavat len na fashion. Nebavi ma to az natolko aby som kazdy post venovala mode. A celkovo fashion blogov je tu milion. Ak mozem pisat za seba snazim sa vo svojom blogu urobit mix vsetekho, mix mojho zivota:)

    OdpovědětVymazat
  9. babô - děkuju moc :) a to o těch peněženkách se mi moc líbí doufám že to funguje :)
    Bianca - jo já ho ségře taky závidim :D
    Suees - líbí se mi to moc!
    Ivuš - dík!
    Katka - děkuju moc za názor! no a co k tomu... určitě to má vývoj bloguju už rok a půl a za tu dobu jsem se dost změnila a taky tim že mě čte víc lidí i z těch to znám osobně si víc dávám pozor na to co píšu...nemám pocit že se styluzuju ačkoliv to nemůžu posoudit z vnějšku jako třeba ty... a děkuju za přirovnání ke Kate ačkoliv moje vlasy těžce trpěly :)
    Alenko ty seš pakouš! :D a ty mě taky!
    Zuza - děkuju! nojo jenže to je právě ten problém - asi jsem se trochu zklidnila (nebo né ale nechci aby si o mejch pakárnách četli třeba rodiče který sem taky choděj...) - takže ulítlá holka by byla akorát stylizace a to neni žádoucí... prostě teď jsem takováhle no... a k šourůmu :) píšu pod fotky že určitá věc je odtama n proto že by mi to někdo nakázal nebo že bych se chtěla chlubit ale prostě mi to příjde slušný tak nějak...když už jsem tu věc dostala tak to i jasně dát najevo...
    Lindi ty jsi zlato! ale poraď - kde a jak splašit novej vzhled? já to neumi! ale chci jako...
    Wera - no já to taky tam mám :) prostě vyplivnu co jsem dělala a budu dělat a to že k tomu dám fotku toho co jsem měla na sobě je další věc no... nepřipadám si fashion ale spíš to beru jako osobní blog...

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.