úterý 19. července 2011

Red...

Červená je dlouhodobě moje oblíbená barva... Už dlouho jsem toužila po kalhotech ve výrazné barvě - uvažovala jsem o růžové, oranžové nebo velmi modré... Nakonec jsem si pořídila červené a jsem velmi spokojená :) Jsou z h&m... A jak už jste si asi všimli můj oblíbený střih vršků (jako trik svetrů atd) je co možná nejširší a to přesně splňuje i můj nový svetr ze showroomu h&m... Navíc má zajímavý vzor a ještě navíc opravdu zahřeje... No a to se občas hodí i v létě - jako třeba včera... Byli jsme na procházce po znojemských památkách a teda řeknu vám to je krása! Miluju historický města! Koukejte si všichni udělat výlet do Znojma stojí to za to :)

Máte rádi červenou? A co říkáte na výrazný kalhoty? A byli jste někdy ve Znojmě?

Mějte se skvěle!

Alice

(Pro zvětšení klikněte...)
Omluvte vytlemené výrazy na fotkách...nějak to nešlo zastavit :)

:D

12 komentářů:

  1. červenú mám rada,tiež by sa mi šikli také gate .. akurát,že na mojich 160cm sa nohavice dosť ťažko zháňajú :D a tá posledná fotka je skvelá :)

    OdpovědětVymazat
  2. hihi, ty sa vieš tak krásne tlemit! a tie nohavice sú fakt skvelé! presne taký odtieň červenej môžem!

    OdpovědětVymazat
  3. Super svetr!:)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. nepřestávej se smát! zvedáš náladu i nám!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Hergot, tobě to sekne. :D

    OdpovědětVymazat
  6. ako som si prezrela tvoje fotky, vytvorila si mi úsmev na tvári :) ďakujem :) štvrtá fotka je skvelá:) toľko optimizmu som už dlho nevidela pokope :)

    OdpovědětVymazat
  7. ano, je to nádherný město a jsem ráda že mám tu čest tu bydlet :). Jinak pokud tu ještě jsi a tvá oblíbená značka je new yorker, zajdi se sem podívat, je to v dolní části města a maj tam velký slevy, já tam dnes jdu :)))

    OdpovědětVymazat
  8. Ty kalhoty se mi líbí, moc líbí :) Jinak jsem ve Znojmě byla nedávno, byli jsme na dovolené na Vranově a jeli do Znojma na degustaci vína :))

    OdpovědětVymazat
  9. Nina - díky! a já mám taky 160 a jde to tak to zkus :)
    Evi - děkuju moc :)
    Luczynka - díky!
    Péťa - nepřestanu! a to mi dělá radost děkuju :)
    Čajová - taky si myslim! dík!
    Anonymní - děkuju moc!
    Katarína - to jsem moc ráda! děkuju!
    Bára - souhlas je to fakt krásně :)
    Bonnit - díky!
    Coookies - velký och! :)
    Wayne's Jane - děkuju!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.