pondělí 11. července 2011

Natěšenost...

Dneska jedno doporučení a jedno vyznání...

Znáte seriál Hra o trůny? Ne? To ale o hodně přicházíte! A jestli ano - že je to uplně úžasný?! Jde o desetidílnou sérii od HBO podle knihy Píseň ohně a ledu od George R. R. Martina... Fantasy svět ovšem nejde ani tak o nějakou nadpřirozenost nebo nestvůry jako o intriky plány tajnosti lásku a nenávist... Teda nadpřirozenost a záhady jsou tam taky ale nestojí to na nich takže jestli nemusíte fantasy tohle skousnete :) Příběh sleduje několik zápasících rodů a postav je docela dost ale je to skvěle propracovaný takže se v tom neztratíte...  

Hrozný je že po deseti dílech jste vtáhnutý do děje každá postava je uprostřed něčeho a najednou - konec! A další díly budou až na jaře! Nemůžu se dočkat!!! Musim si přečíst knihy abych pronikla hloub do mytologie protože to je to co mám na fantasy nejradši :) Blbý je že čekací list v liberecký knihovně už je docela dlouhej takže si počkám... 

Hru o trůny rozhodně doporučuju! Neni to žádný slaďárna a hlavičky padaj od začátku do konce...ale stejně si myslim že i holka si to užije :)  

Moje nejoblíbenější postava... Khaleesi...

Kdo viděl chápe kdo ještě neviděl tak pochopí velmi rychle :D

Druhá nejoblíbenější postava - Jon Snow s ňufíkem :)

A moje nejoblíbenější dětská postava Arya :)

Znáte Hru o trůny? Koho máte nejradši a komu fandíte? 

A vyznání a natěšenost?

Harry Potter! Tenhle týden to všechno skončí... Poslední film! Neskutečně moc se těšim!!! Zároveň je mi z toho hrozně smutno... Já totiž Harryho vážně miluju... Knihy jsem začala číst kdysi dávno na základce a všechny jsem je četla několikrát některý i anglicky (kdo by vydržel čekat na překlad žejo)... Nejradši mám asi trojku a poslední sedmičku a nejhorší je pětka protože tam se všichni hrozně hádaj... Asi u každýho dílu brečim vždycky když to znova čtu vždycky v tom stejnym místě... A filmy? Mám je fakt ráda :) Teda samozřejmě mám svoje výhrady a občas mě něco naštve ale celkově jsem spokojená... První část sedmičky se mi hrozně líbila... A teď už bude druhá část! Konec uplnej konec... To je prostě tak smutný! Jsem prostě Harryho generace vyrostla jsem na těch knihách... 

Přesně :)

Takový malý děti to je roztomilý :)

Emma Watson na londýnský premiéře... Nádherný šaty :)

Nejlepší trojka :)

:D (žeru tyhle keepcalmy :) ) (všechny obrázky jsou z weheartit.com)

A co vy? Nemůžete se dočkat posledního dílu? Smutníte? Filmy nebo knihy? Přihlašte se potterofilové! :)

Mějte se skvěle!

Alice

(nějaké ty outfitovosti už brzo...akorátže teď je venku fakt hnusně a navíc mě nemá kdo fotit...)

25 komentářů:

  1. Potterfil se hlásí! A teda na Hru o trůny jsi mě dosti nalákala!!

    OdpovědětVymazat
  2. :) háá, další z generace Harryho :D a ta Hra vypadá či zní moc dobře, asi se po tom poohlédnu.

    OdpovědětVymazat
  3. ten serial mi minule niekdo odporucil ale nejak ma nezaujal plot :)

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že Hra o trůny je jeden z mých nejoblíbenějších seriálů. Vlastně jsem kvůli tomu, abych si mohla všechny ty díly stahovat, upustila i od všech svých oblíbených stálic. Ty knížky jsem ještě nečetla, ale taky se na ně chystám... :)

    Na Harrym jsem sice vyrůstala, ale asi mě to uplně tolik nebere. Nikdy jsem žádnou z těch knížek nečetla víc jak jednou a ty filmy... Jo, jsou fajn, ale asi nebudu brečet, až to skončí...

    OdpovědětVymazat
  5. POTTER, POTTER!!! Nemůžu se dočkat až půjdu do kina

    OdpovědětVymazat
  6. harryho pottera zbožňujem :) začala som ho čítať keď som mala 11, ako harry, a dočítala som ho, keď som mala 17, tiež ako harry :) v podatate som s ním vyrástla. prvý diel filmovej sedmičky sa mi tiež veľmi páčil, išiel podľa mňa najvernejšie podľa knihy. som zvedavá na druhý diel, chystám sa naň d kina :)

    OdpovědětVymazat
  7. Alice a ještě ti děkuju za zveřejnění tohoto článku. Dívala jsem se na podrobnosti o Hře o trůn. Miluju různé fantasy a tohle vypadá náramně. Předtím jsem o tomto seriálu nikdy neslyšela. Už jsem dala příteli za úkol to sehnat abychom si mohli dát maraton:) Dííííky

    OdpovědětVymazat
  8. nikdy som to nevidela ale stiahnem !:)

    OdpovědětVymazat
  9. pŘESNE HP je naprosto naprosto the BEST! miluju a taky jsem na něm vyrostla! a ted prostě KONEC...:/ :) ale už se strašně moc těšíím!

    OdpovědětVymazat
  10. Uu, další potterfil! :) Harryho Pottera prostě zbožňuju, s posledním filmem pro mě skončí jedna životní etapa, je to hrozné, pořád nemůžu uvěřit tomu, že tohle už je FAKT konec..
    Taky jsem ty knížky četla několikrát, nikdy mě neomrzí a připadá mi, jako bych tam pokaždé našla něco nového :)

    OdpovědětVymazat
  11. Včera jsme to dokoukali. 2+2+2+4 a jde se na čekání. :-P

    OdpovědětVymazat
  12. další potterfil! se hlásí, takžež zbožnuju knížky a těším se na poslední film, už jen pár hodin a budu sedět na půlnočním promítání,ježiš jak já se těším...z knížek mám nejradši 3,4,7... a z filmů nevím, asi všechny.Možná budu na konci brečet, když to všechno končí a hodně lidí (např. Fred,Lupin,...) tam umře,ach jo...:)

    OdpovědětVymazat
  13. Seriál mi doporučila kamarádka. Tak já asi vážně kouknu.

    OdpovědětVymazat
  14. Jakto že máme společný oblíbený postavy;) Mě ještě hodně baví prcek Tyrion, je vtipnej!
    Když mi to Ondřej poprvý pustil, tak sem myslela, že koukam na film.. a když sem zjistila, že je to seriál,tak sem byla nadšená! Ale do JARA??!?!?! To nevydržim:(
    Potřebuju další dávku "krve a sexu" ;)

    OdpovědětVymazat
  15. potterfil se hlasi :D uz se nemuzu dockat filmu, jdeme zitra v noci,yaay..kapesniky ssebou :D

    OdpovědětVymazat
  16. boze tolik me mrzi ze tu nebudu na premieru pottera:D:(
    taky jsem na nem vyrostla, knihy sice necetla ale filmy miluju!! Tesim se na posledni dil ikdyz je mi jasny ze mi ukapne slza na konci:D je to sice jen fil ale stejne proste :D
    myslim ze to tady mame vsichni dost podobne;)

    OdpovědětVymazat
  17. Doporučuji super web http://www.mp3stahuj.cz je tam plno mp3 zdarma ke stažení, videoklipy, osobnosti, pozadí, obrázky a další. Parádní web:)

    OdpovědětVymazat
  18. Hru o trůny jsem ještě nečetla ani neviděla, ale vzhledem k tomu, že teta ty knihy překládá a že mám první díl doma, tak se na to brzo vrhnu :)

    OdpovědětVymazat
  19. Hrozně zvláštní je podívat se zpátky a uvědomit si, jak jsme všichni "spolu" dospěli.
    Vždycky je smutné když končí něco co pokládáš za součást svého života.

    http://www.youtube.com/watch?v=gK63DKNTyIQ&feature=relmfu

    OdpovědětVymazat
  20. Lindi jdi do toho je to božský!
    Bezega - určitě poohléhni!
    Suzi - dej tomu šanci :)
    Ester - jo u mě je to taky hodně vysoko na žebříčku :) a já teda budu brečet určitě...
    Maja - taky! a nemáš zač jsem ráda že doporučení padlo na úrodnou půdu :) pak dej vědět jak se líbí!
    Hisham - souhlasim!
    Mafinx - určitě!
    Terka - jasná věc! :)
    Ivuš, Gabbi - přesně tak!
    Oli - to čekání je děsný!!!
    Rapsberry - teda tfuj takovej spoiler! ale jinak souhlas :)
    Shaki - koukni určitě!
    Alenko krev a sex to je přesný! a Tyriona taky žeru :) a souhlas - je to jak film! už sem to viděla celý ještě jednou...nechci čekat!
    Katie - já až dneska no... ale ani se nebudu malovat páč vim že budu brečet...
    Anonymní - já jdu taky až dnes... a dočti si knihy stojí to za to :)
    Kristina - týjo dobrý! já ty knihy hrozně chci!
    B. - krásně jsi to vyjádřila!
    Cookie - ještě 2 hodiny a jdu! :)

    OdpovědětVymazat
  21. dvíham ruky dohora! v utorok som bola a hrozne som plakala a mala všade zimomriavky a nechce sa mi veriť, že je koniec :(
    a Emma je nádherná ako stále

    OdpovědětVymazat
  22. Keep calm se mi taky moc líbí, mám v počítači staženo hodně verzí, sice k ničemu, ale líbí se mi.....dokonce jsem si tu klesickou (keep calm and carry on) vyšila, mám jí jako záložku

    OdpovědětVymazat
  23. Keep calm se mi taky moc líbí, mám v počítači staženo hodně verzí, sice k ničemu, ale líbí se mi.....dokonce jsem si tu klesickou (keep calm and carry on) vyšila, mám jí jako záložku

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.