pátek 8. července 2011

Maliny...

Dneska jsem jedla maliny z naší zahrady...

Kochala jsem se z krásnou rtěnkou Lancôme kterou jsem ulovila ve slevě...

Pochvalovala jsem si novou řasenku Volume Million Lashes od L'Orealu - je vážně dobrá doporučuju! 

A taky jsem si udělala pořádek v lacích...

Snažim se oddálit otravný překládání latiny... A taky všechny nepříjemný myšlenky... Nálada na bodu mrazu a vůbec nic se mi nechce... Jsem z toho nicnedělání unavená a  zároveň nemůžu spát... Už aby byla středa!

Mějte se skvěle...

Alice

9 komentářů:

  1. :-* doufám, že ve středu tě čeká nějaký pořádný vzrůšo teda!

    OdpovědětVymazat
  2. Haha taky jsem lovila lancome ve slevách:))

    Mňam ty žlutý malinky:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta rtěnka je krásná!!!

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Teda ta rtěnka vypadá zajímavě, kdy bude real na rtech?

    OdpovědětVymazat
  5. Linda - to teda :) jdu na výlet!
    Maja - končící Douglas ve Foru v Libeci? tak proto to bylo tak probraný! :D
    Péťa - historii...
    Luczynka - souhlasim a děkuju :)
    Sabine - brzo brzo! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Rtěnka vypadá báječně.


    http://shaki-days.blogspot.com/
    Budu ráda za návštěvu nebo follow :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, co to je, žlutý maliny, proč to neznám??

    OdpovědětVymazat
  8. Shaki - dík!
    Luci - no já ti nevim prostě žlutý maliny rostou nám na zahradě :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.