čtvrtek 28. července 2011

Krokodýli...

Dneska jsme se byli podívat na krokodýly... Ve sklepě hotelu Dukla jich maj celou bandu :)

A ačkoliv stěžovat si na počasí je hloupé ale tohle už fakt nejde! Já chci léto! Chci takový vedro aby se nedalo hejbat a cokoliv jinýho než plavky by nebylo možný! Takovýhle šedivý deštivý hnusno si budu "užívat" celej podzim a fakt by to nemuselo začínat už teď...


Jinak - moje včerejší otázka stále platí! Co chcete? Co vám schází? Co se vám líbí či nelíbí? No ták reagujte! :)

A jak snášíte tuhle zimu?

Mějte se skvěle!

Alice

Krokouši :)


Můj nový nejoblíbenější přívěšek - ze showroomu h&m...


Tenhle svetřík je uplně super :) Je uplně stříbrnej a evokuje ve mně pocit rytířského brnění... Je ze showroomu h&m... Jinak sukně a tílko je taky h&m a punčochy jsou z Lindexu...


:)


9 komentářů:

  1. V Praze bylo blaze a tudíž až do dneška teplo + slunce, kraťasy, sukně ... čili já zimu neregistrovala :D

    A zase ty punčochy! Miluju je!

    OdpovědětVymazat
  2. Takže reagujte, jo :))....Líbí se tvoje pozitivní energie, která je blogu cítit. Těším se na nové příspěvky, protože mi dokážou zvednout náladu a rozveselit mě. Jsem pro vícero veselých a šílených oblečkových kreací! Hip!
    Njn, anonym, že...Bára

    OdpovědětVymazat
  3. skvělá kombinace! Ten svetr, přívěšek a všechno jsou úžasný!

    OdpovědětVymazat
  4. Stále častěji si kladu otázku, jestli jsou bloggerky vůbec gramotné... Krokodýly přece! krokodýl podle vzoru pán, šup zpátky do 3. třídy!
    nechápající čtenářka

    OdpovědětVymazat
  5. Lindi - ve Znojmě od pondělí hnusno a zima! mrznu! a punčochy děkují!
    Bára - děkuju moc za reakci :) budu se snažit!
    crazy pig - děkuju!
    Anonym - děkuju moc za opravu a omlouvám se za chybu!

    OdpovědětVymazat
  6. Petul - díky!
    Bianca - děkuju moc!
    Jane - mám je už leta :) dík!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.