neděle 17. července 2011

Karel!

Včera jsem viděla a slyšela opravdovýho Káju Gotta....no komu se to poštěstí žejo :D A ještě to bylo zadarmo! Pro vás mám akorát tak fotku ale zato je tam Karel hned třikrát :) A taky jsem si našla a ochočila jelena! :)

Dneska jsem se přejedla květákem a potom jsem si užila válení na koupališti... A zítra rotunda sv. Kateřiny a další znojemské památky....no těšim se :)

Užívejte si!

Alice

Skáču radostí z Karla :D (Ano pohrávala jsem si s úpravama :) )

Halena a brýle jsou ze showroomu h&m, sukně z h&m, botky Vivienne Westwood for Melissa...

Šperk od mojí sousedky Lindy...

10 komentářů:

  1. Aličko a kdy ty se vracíš vlastně domů, případně do Phy?

    OdpovědětVymazat
  2. Víš, že toho jelena hrozně potřebuju, že jo?

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem tak ráda, že jsi šťastná!

    OdpovědětVymazat
  4. Tys viděla skutečnýho Káju??? To bych taky chtěla, nevěřím totiž, že žije:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Božský Karel? Tak to máš zážitek na celý život! :D

    OdpovědětVymazat
  6. heeeej, není to u nás na freeportu? kvůli rodinné oslavě jsem nemohla jet, což mě ted obzvlášt mrzí, páč bych tam mohla vidět tebe!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Luczynka - přesně takhle jsem reagovala! a pak hned "vyfoť mě! vyfoť mě!"
    Suzi - to teda :D
    Lindi :*
    Eva Lili - samozřejmě jsem si na tebe hned vzpomněla!
    Oli :* já taky! :)
    Terez - no fákt! Karel žije!!!
    Kristina - rozhodně! :)
    Anonym - přesně tam! škoda no...
    Bianca - to teda byl :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.