čtvrtek 14. července 2011

Hádanka

Jsem daleko od domova...
Ale ne zas tak moc - pořád v ČR...
Je to tady krásný a mám se skvěle...
A největší nápověda je obrazová...
Tak hádejte... Kde jsem? :)

Za pár hodin jdu na Harryho!
Oblečkový příspěvek zítra!

Mějte se krásně...

Alice

(Né že to práske někdo kdo si to přečet na fb!)

7 komentářů:

  1. JOOO Harry!!! :O !! užij si too!! A nemám páru..:D tak možná na tvý chatě, kde máte hodně okurek? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nojooo .. držím ústa :D miluju nakládačky, ale nejlíp syrový! Nezavařený! Mňam! A já myslela, že si tam jedeš užívat a né pracovat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ivuš - ba né :)
    Lindi já okurky vubec nejim :) a nepracuju dobrovolně pomáhám :)
    Ahoj - ano! :)
    Suzi - dobrej typ ovšem nesprávnej :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.