pondělí 4. července 2011

Antuka...

Pár fotek z víkendu... Ubytování na antuce oranžový boty samozřejmostí... 

Nemám teď náladu ani chuť cokoliv psát... 

Mějte se krásně!

Alice

Šaty KappAhl, punčochy z Lindexu, pásek z Newyorkeru...


15 komentářů:

  1. suzi - no jistěže :D ale ten je na trávě pozor!

    OdpovědětVymazat
  2. To jsuo krásně vílí šaty!

    OdpovědětVymazat
  3. hneď by som si zahrala.. kľudne aj v tých tvojich krásnych šatách :)

    OdpovědětVymazat
  4. krásne šaty :)máš nového čitateľa

    ak chceš môžeš navštíviť môj nový blog:
    http://thefashion-berries.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Šatičky ti strašně sluší! Zdravím z Řecka

    OdpovědětVymazat
  6. Nesnáším antuku,taky mám z ní vždy špinavé všechno

    OdpovědětVymazat
  7. Nina, Linda - děkuju moc ženy!
    Hisham - já teda neumim hrát vubec...
    The fashion berries - děkuju a děkuju!
    Terez - díky! užívej si :D
    Monika - no dávala jsem si hodně pozor...
    Elle - souhlasim :) dík!

    OdpovědětVymazat
  8. Není to focené na kurtech v Perštejně? Zdravím, Lenka.

    OdpovědětVymazat
  9. Lenka - jojo to je! byla jsem tam od čtvrtka do neděle na návštěvě u kamaráda :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, v Perštejně je to super, přítel tam jezdil každý rok na soustředění, jednou jsem to stihla s ním, ale pak to bohužel zrušili. Letos se tam chystáme na vlastní pěst na pár dní. Jsme rádi, že vidíme, že to tam pořád funguje :)

    OdpovědětVymazat
  11. Adélo já tam byla poprvé ale líbilo se mi tam moc :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty šaty jsou bezvadný!:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.