neděle 19. června 2011

Zoo

Včera jsem byla v zoo! V Ústí sice studuju už čtyři roky ale ve zdejší zoo jsem nikdy nebyla takže už byl opradu čas to napravit... A bylo to super! Zoo je docela velká zvířat je spousta a stihli jsme cvičení slonů což byla fakt paráda a taky cvičení s lachtanem což bylo zábavný... No prostě skvělej den :)

A co vy - máte rádi zoo? Kde je to podle vás nejhezčí? 

Mějte se skvěle já se jdu vrhnout na učení...

Alice

(pées - omlouvám se za zmačkanost šatů - kdyby jste viděli jak vypadá moje skříň a vůbec skladování oblečení na koleji nedivili by jste se...)

Jsem menší než čerstvě narozená žirafa... :)

King of the jungle! 

Měla jsem na sobě tématické šaty s pejskama ze showroomu h&m :)

:)

Dělá holubičku :)

:)

16 komentářů:

  1. Hele ta první fotka je supr protože vám to s žirafou moc sekne. A ten elegantnmí slon je taky dobrej

    OdpovědětVymazat
  2. zoo jsou super :) v Praze se mi zoo líbí hrozně moc. Je to tak akorát na malé procházky..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Hahaa malinká Alice! :) Já mám asi nejraději tu naši, ostravskou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Aličko, ty roztomilá kočičko..:D Já jsem vysoká jak čerstvě "vyléhlá" žirfa teda!!! a hele, miluju zoo...a už se na tebe někdy v létě těším, platí?

    OdpovědětVymazat
  5. Když nemáš žehličku, zacházej se svým oblečením podle toho, ty zmačkané šaty vypadjí příšerně.
    a čárky ve větách nepíšeš proč?

    OdpovědětVymazat
  6. Hoho, roztomilé s tou žirafkou. :)

    OdpovědětVymazat
  7. heh, super fotky :))

    http://thuy-onlineshop.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. To anonymní: to už je u blogerek takovej folklór, vybrakovat Háemko a hurá do ulic, proč řešit nějakou kulturu oblékání, že?

    OdpovědětVymazat
  9. ta třetí fotka je geniální..slůšuje ti to moc:)

    OdpovědětVymazat
  10. heavenlykid - děkuju! :) elegantní to se k tomu slonovi fakt hodí :)
    Ivuš - pražská zoo je skvělá! ale teda příjde mi spíš na celodenní výlet než na procházku :)
    Lindi ♥ až si jednou udělám výlet do Ostravy vezmeš mě tam? :)
    Bambi ty jsi zlato :) a rozhodně ano chci tě vidět!
    Anonymní - uznávám že jsou zmačkaný a omlouvám se za to... čárky nepíšu protože prostě píšu bez čárek - můj blog můj styl...
    Nina - juchů nejsem v tom sama :)
    K - děkuju :)
    Thuy - dík! vyřídim :)
    Anonymní 2 - to už je u anonymů takovej folklór dělat z komára velblouda...božínku vždyť jsou to jenom krapet zmačkaný šaty za který jsem se už omluvila...
    Péťa - dík taky se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám nejraději zoo v Lešné. Taky jsem menší než žirafa a navíc nedosáhnu tam, kam tygr, i když stojím na šutru. Proč ty metry v těch zoo sakra mají? :D

    OdpovědětVymazat
  12. hah, tak ďakujem za follow!
    lev je superský!

    OdpovědětVymazat
  13. Naopak, říkala jsem, že tak to má každá druhá a proto není nad čím se rozčilovat. Nevím za co se omlouváš, jako by se to stalo omylem. Když prezentuješ svoje oblečení na internetu, snad jsi dost soudná na to, abys věděla, že vzhledem alá "právě mě sežvýkala kráva" neoslníš. Nebo jsi snad očekávala nadšené ovace?

    OdpovědětVymazat
  14. zajímavé.
    chicchaquejour.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. líbí se mi tvoje vlasy a toho slona chci domů!:D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.