pondělí 6. června 2011

Už zase...

Jsem nemocná - už zase! Angína - už zase! Místo krku mám sídlo veškerý bolesti a při každym polknutí je mi do breku - už zase! Strašně mě to štve!!! A navíc se to teď opravdu nehodí... Zkouškový v plnym proudu a já musim ležet doma a učení mi fakt do hlavy neleze... Takže jsem fakt vytočená... 

Ovšem mohu vám poskytnou nějaký ty fotky :) V pátek když mi ještě bylo dobře jsem se procházela po poli... Achjo ať už je mi zase dobře a můžu dodělat zkoušky a mít pohodu! 

Tak se mějte...

Alice

V poli...

Mám na sobě velký volný zramenepadající triko h&m nenápadnou sukni taky h&m a botky Hasbeens for h&m :)

Zdobený ramena mám fakt ráda :)

Podívej jak to všechno pěkně roste....

17 komentářů:

  1. ty jo! asi outfit co se mi líbí zatím nejvíc na tobě! super!

    OdpovědětVymazat
  2. chce to jinou podprsenku, hrozne rusi :(

    OdpovědětVymazat
  3. krasna jsi! a stale obdivuju ty vlasy

    OdpovědětVymazat
  4. joo drahousi vyslec podprdu a je to bozi!!

    OdpovědětVymazat
  5. Jakože nejlepší! To ti k těm vlasům hrozně jde, líbí moc:)
    A podprsenkou souhlas:)

    OdpovědětVymazat
  6. Na angínu je dobré kloktat "čaj" z hřebíčku, říkal jeden pankáč. Mě to pomohlo, zklidňuje krk ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to sluší a to pole ti závidím. :D
    Přeji brzké uzdravení a hodně sil při učení!

    OdpovědětVymazat
  8. Oksi děkuji velice :)
    P. jo taky si teď řikám... musim si pořídit bílou hladkou!
    Agatha - ó děkuji :)
    Theres - týjo na procházky bez podprdy nemám koule... ale jop musím se polepšit!
    Dania - děkuju :) a taky souhlas no...sákriš!

    OdpovědětVymazat
  9. ochwey - když to řikal pankáč musim to zkusit! dík!
    Dasdusha - děkuju moc!

    OdpovědětVymazat
  10. tyjo tak se brzy uzdrav:)
    krásné fotky! miluju fotit se v polích a na loukách:D

    OdpovědětVymazat
  11. tak toto je úplne super ! *

    OdpovědětVymazat
  12. Rychlé diety asi , nebudou pro organismus úplně super pecka , v kombinaci s párty a zkouškovým ..... angína :-( Tak se uzdrav . Mirka V.

    OdpovědětVymazat
  13. Prdlajs bílou hladkou!

    Žádnou. :D A drž se, posílám ozdravnou vlnu energie. Ták. Zabralo.

    OdpovědětVymazat
  14. Si skvělá!!:) sleduju a ať je ti lépe:)
    http://mumsaidicould.blogspot.com koukni;)

    OdpovědětVymazat
  15. Ty vlasy jsou prostě bezvadný!:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Tyna - díky! taky tak :)
    Lindi dík :)
    Zuz - děkuju moc :)
    Mirka V. - na angíny jsem trpěla už před zhubnutím takže v tom to asi nebude...mnohem spíš to husný zkouškový to uznávám...
    Sabin - tsss na to fákt nemám... a děkuju!
    Káťa - děkuju moc :)
    Luczynka - díky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.