pondělí 13. června 2011

Uf...

V životě by mě nenapadlo že s angínou skončim v nemocnici... A přesto se to stalo... Od úterý jsem ležela dostávala antibiotika pěkně kapačkama bylo mi zle a šíleně jsem se nudila... A dneska mě konečně pustili juchů! :) Takže konečně taky internet a vaše blogy! :) No a taky se musim hodně rychle navrátit k učení protože proležet kus zkouškovýho se uplně nehodí...

Přidávám fotky z když-mi-ještě-bylo-dobře... 

Mějte se skvěle!

Alice

Moje jediný kraťasy který jsou hrozně pohodový jsou ze showroomu h&m, tílko je h&m...

A ještě květinka :)

4 komentáře:

  1. tak snad ti bude dobre aj nadalej

    OdpovědětVymazat
  2. Jéj Aličko, to jsem ráda, že už jsi ok teda. To je nemilý. A ani mě nenapadlo, že s angínou je možný se do nemocnice dostat.

    Btw. tyhle kraťasy - to jsem jediná komu absolutně nesluší, nebo co?

    PS: Kytička!! Ta stejná, do kterých mě povalila Beáta :D

    OdpovědětVymazat
  3. Fuh, tak to som rada, že je to už za tebou ! :*
    Kraťásky sú krásne. Naozaj tam vyzeráš, že ti je dobre .)

    OdpovědětVymazat
  4. notyjo! tak jesteze uz je ti lip*

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.