úterý 14. června 2011

Nemocniční filmy...

Ležení v nemocniční posteli jsem si samozřejmě zpříjemňovala koukáním na filmy... Tákže se můžu podělit o názor a doporučení :)

Memento

Tuhle pecku od mistra Nolana jsem viděla už kdysi dávno a setrvala ve mě vzpomínka že to je hodně divná záležitost... Po druhym zkouknutí uznávám že je to fakt divný ale zároveň skvělý! Tajemý jak hrad v Karparech a výborně vygradovaný... Rozhodně si několikrát řeknete "Cože?"... Moje osobní plus? Parádní Carrie-Anne Moss - miluju Matrix jestli to náhodou nevíte :)

Speed Racer

Podivná vizuální orgie od tvůrců Matrixu (to s Matrixem nebylo promyšlený :) )... No přiznám se moc mě to nenadchlo... Je to sice chvílema vtipný ale většinu času spíš taková nic moc pohádka... Ale Christina Ricci je prostě rozkošná :) 

Burlesque

Nejnovější ze zhlédnutých filmů... Je to velmi hollywoodská pohádka... Od první scény je uplně jasný jak to dopadne a trádá ono to tak i fakt dopadne... Zachraňuje to Christina Aguilera která ač to neni můj šálek kávy opravdu má hlas a zpívá jí to parádně :) Další věcí kterou mě bavilo sledovat je trochu podivná přešitá Cher :D A taky parádní oblečky! 

Až na krev

Největší pecka nakonec... Všechno vám prominu jestli se na nepodíváte ale tohle to fakt musíte vidět! Už to že první slova filmu zazní až po skoro 15 minutách je super :) Daniel Day-Lewis kterej za tenhle film dostal velmi zaslouženě Oskara je prostě neskutečnej... Emoce z filmu prostě přetejkaj... A skvělá hudba! 

Tak asi tak :) 

Viděli jste? A co na to říkáte? Nějaká příbuzná doporučení?

Ještě jsem stačila přečíst Paní Bovaryovou od Gustava Flauberta... A taky doporučuju! Mám první český vydání z roku 1952 (antikvariátní úlovek za 10Kč :) ) a trochu zastaralá čeština knize ještě přidala na půvabu :) Četli jste?

Mějte se krásně!

Alice

5 komentářů:

  1. memento je nejlepsii! a pani bovaryova taky, mame doma taky nejake prastare vydani a o to je to lepsi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Burlesgue jsem nedávno viděla se ségrou. Já takovýhle filmy ráda nemám, ale ona ano tak jsem si řekla proč ne a abych pravdu řekla CH.A. jsem tam nejdřív nepoznala. Asi v půlce filmu jsem to trochu zabila-řekla jsem: ta holka mi připomíná christinu aguileru :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. burlesque bolo skvelé! Síce nemám rada prvoplánové filmy,a ale tu mi to absolútne nevadilo

    OdpovědětVymazat
  4. cha, já viděla z tohodle jen memento, a to mě teda bavilo hodně!!! :D hlavně hlavní (anti)hrdina a to jeho tetování, áááách..:D

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzi - jojo je to paráda :)
    Mia - héj to je vtipný :D
    Foly - jop je to prostě pohodový pokoukání...
    Bambi - no jasný on je fakt stylař :D a rozhodně se koukni na to Až na krev - opravdu výborný!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.