čtvrtek 2. června 2011

Need!

Léto už fakt klepe na dveře a já jsem zase totálně nevybavená! Nemám maxi šaty ani plisovanou sukni ani plavky no prostě nic! Tragédie... No horší je že taky nemám brigádu (nějaký nabídky? beru všechno!) takže jsem finančně omezená... Takže projíždim stránky oblíbenejch obchodů a střádám si vyhlídnutý kousky... 

Samozřejmě to má co dělat i s odkládáním povinností - správně bych se totiž měla učit... V pondělí zkouška ve středu další a taky tady na mě mrkaj čtyři stránky latinskýho textu kterej mám přeložit... No ale hadříky jsou důležitější to je jasný :) A ještě si taky musim nalakovat nehty :) Mějte větší morálku než já! Nebudete potom psycho jako já určitě budu v neděli! 

Plavky by se mi líbily něžné volánkové... (topshop)


Tohle jsou totální favoriti - plameňáci! Doufám že budou k sehnání i u nás... (h&m)

Dalším vyhlídnutým kouskem jsou tyhle - sice nejsou nežný ani volánkový ale jsou fakt dobrý! (h&m)

Pak by se mi taky hodily brejle - čím víc retro tim líp :) (oboje topshop)

Dál potřebuju sukně... Nutně potřebuju nějakou dlouhou krásně barevnou... (topshop)

Bílou krátkou něžnou sukni bych taky velmi potřebovala... (topshop)

A taky plisovanou průhlednou! Takovou potřebuju uplně nejvíc! (Lindex)

A ještě šaty... Nejaký jednoduchý krátký obtáhlý by se fakt hodily... (h&m)

Pak taky nějaký dlouhý... Tyhle mě naprosto uchvátily! Ta barva! Chci chci chci! (h&m)

A ačkoliv miluju barvy tak nějaký bílý a jednoduchý by se mi taky líbily... (Lindex)

Tyhle jsem si zamilovala na první pohled... Spojení červený a růžový je prostě super! (h&m)


A takový by se hodily na divoký párty... (h&m)

Nádherně modrý a extra dlouhý na závěr... (topshop)

A jěště bych potřebovala polobotky! Kůže, jemná barva a originální řešení je velký plus! (topshop)

Taky to děláte? Projíždíte stránky obchodů i když na to zrovna nemáte a pak je vám z toho smutno? Mě totiž teď je trochu smutno... No jdu si nalakovat ty nehty a koukat na Červenýho trpaslíka to mi zvedne náladu :) (ačkoliv ty růžový šaty mi to asi z hlavy nevymaže...nonic)

Mějte se!

Alice

12 komentářů:

  1. Taky! protože kdo by potřeboval maturitu?:D ale né při ústních na mě byli hodní a testy jsem nějak dala:D a máme velmi podobné potřeby...ty plameňáci a ta vínová sukně!!!a hrozně závidím tu odvahu s vlasama...vážně ti to přistane(to je tak roztomilý slovo:D)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná sbírka :-) ty dlouhý růžový šaty už visí v H&M na příkopě, akorát podle materiálu jsou spíš tak na ples nebo výjimečnější událost a ten vršek od plavek se zipem mě uchvátil stejně jako tebe, ale na živo mě hooodně zklamal - materiál bych ještě snesla (takovej řidkej bych řekla), ale hlavně barvy nejsou tak pěkný jako na fotkách :-/ a plavky s plameňákama jsou nejlepší!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty zkoušky Ti fakt nezávidím, měla jsem to naprosto stejně tenhle týden, od neděle do středy jsem téměř nespala, žila jsem jen díky zelenému čaji, kávě a energiťákům a dnešek jsem z většiny prospala :D Takže už v pohodě a můžu se chystat na další zkoušky :D
    Takže hodně, hodně štěstí, a uč se ať neskončíš jak já! :D (ale udělala jsem je obě O:-))

    OdpovědětVymazat
  4. hah pocuj tie boty na poslednom obrazku su skveleeeeeee kua... a plamenaky samozrejme tez... ulahodila si zase raz mojmu oku

    OdpovědětVymazat
  5. achich,ty brejle potřebuju..
    a plavky taky..
    zbytek bych klíďo oželila .)

    OdpovědětVymazat
  6. Tyy jo dokonalá sérka. Plavky bych brala všechny :) Aspoň ty už jsem si letos koupila ... a maxi šaty taky, abych je vzápětí prodala, takže smůla. Plisovanou sukni konečně mám, ale trochu jinou než všichni - po kolena.

    OdpovědětVymazat
  7. takže, pěkně pohromadě! :)

    1)ty "plaměňáky" chci, nicméně na mém plochém hridníku by se zřejmě dlouho neohřály...
    2)...samozřejmě oboje topshop brýle, žano! :D
    3)myslím, že ta bílá i ta plisovaná by mi sedla(můj osobní odhad!)
    4)modré šaty jsou úchvatné!!!!navíc libra už je jen 27,7...:D
    5)no a naty mokasíny pokukuju už delší dobu..

    suma sumárum - božský výběr, Alice:) a po zkouškovém se musíme domluvit na rande;)

    OdpovědětVymazat
  8. to je zvlastne, ja presne nikdy nemam cas nechty :D a robim si ich vtedy, ked ma caka ucenie a podobne veci...nastastie, plaviek mam milion a kazdy rok si kupim minimalne dva pary...:D

    OdpovědětVymazat
  9. Docela ses mi strefila do vkusu. A také nemám nějaký nový základ šatníku na tohle léto...

    OdpovědětVymazat
  10. Tu dlouhou topshopovou jsem si teď pořídila v Londýně!!! Měli ji úplně poslední v mojí velikosti, tak jsem neváhala ani minutu. Tu lindexovou už jsem taky někde na netu viděla a je fakt skvělá, kéž by jí tak měli u nás v Brně!

    OdpovědětVymazat
  11. Péťa - tak to gratuluju k maturitě! a děkuju :) a přistane se mi taky líbí :)
    Nolee - dík za sondáž! kdybys někde viděla plameňáky dej vědět!
    Azazela - skončila sem s angínou a zkoušky nedobrovolně odkládám to je ještě hroší :(
    Suzi - to jsem ráda že ti lahodím :)
    Coookies - skromnost se cení! :)
    Lindi - tak to jsem zvědavá i na tvou sukni i na tvé plavky! :)
    Bambi - hele plochej neplochej já myslim že plameňáci se hoděj všude :) a vůbec tobě by to stejně všechno slušelo víc! tsss... a rande teda jako fakt chci!
    Becca - jop to je nějakej nehtovej syndrom :D a já právě nemám žádný = nutně potřebuju! plameňáky!
    Ev - dík! a to je jenom malej výběr!
    Klára - to mě těší :) jojo chce to vyrazit n lov :)
    Terez jako neštvi mě! závistí puknu! a koukej aspoň dovalit fotky ať můžu mlsně okukovat :) a tu lindexovou chci já!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.