středa 29. června 2011

Home...

Jeden pobyt v nemocnici  tenhle měsíc mi zřejmě nestačil takže jsem si to zopakovala... Od neděle jsem ležela Liberci v nemocnici a dneska mě pustili... Důvod je velmi záhadný a diagnózu mi měnili skoro každej den takže paráda no... Jediný co já vim je že mám obě předloktí hnusný bolavý svědící a oteklý a je to fakt otravný... Musim to teď ještě mít zavázaný takže jsem výborná mumie a nemůžu moc hejbat rukama... No fakt děsný! A teď když mám tolik plánů!

Ale budu se snažit se vám hezky věnovat tak na mě prosím nezanevřete...

Koho uvidím v sobotu ve Varech? Kdo mě protáhne na tajný VIP místa kde potkám všechny hvězdy? Já se ták těšim! A žádná choroba mě nezastaví! (A jdu prohrabat skříń abych našla něco vhodnýho co má dlouhý rukávy aby nebyly vidět moje mumií ruce...)

Mějte se skvěle!

Alice

Přidávám fotky od Evičky z jejího Fashion bloggers gave away their fashion projektu protože jsem je sem ještě nedala což nechápu... Díky Evi!!!

Tuhle mám asi nejradši :)

A jako přídavek fotka s Theres také od Evičky :)

8 komentářů:

  1. Já,já,já budu ve Varech. Ale jedu tam poprvé,takže nějakou hluboukou znalost asi neočekávej:D A přeju brzký uzdravení. Já měla zase loni komblikace po mononukleóze,kdy se mi udělaly všude po nohou ohromný rudý boule a nemohla jsem skoro chodit. Takže vítej do klubu pro divný choroby:D

    OdpovědětVymazat
  2. fotky krasne a vary zavidim :/ ruky teda nech sa vyzdravia!

    OdpovědětVymazat
  3. Doufám, že ti bude brzy líp :) tak sand :) a fotky jsou krásnéé :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, a co ti teda bylo? :(

    OdpovědětVymazat
  5. Peťka - ha mrkla sem na tebe :) a tfuj na choroby!
    Suzi - dík už je to lepší...
    Ivuš - díky!
    Anonym - nakonec povrchová alergická reakce...

    OdpovědětVymazat
  6. Jop, a usmála ses, já jsem si všimla:D

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé, tieto ma bavia, ako zo starých dobrých filmov :)
    Super ste, obe!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.