pátek 17. června 2011

Happy

Mám se krásně venku je krásně všechno je krásný život je skvělej a prostě jsem fakt šťastná! Včera jsem si koupila šatičky který teda na fotkách téměř nejsou vidět ale hrozně se mi líběj no fakt nadšení :) Dneska jsem konečně viděla film Duch a je to krása nesmírná... Za chvíli odcházím do hospody a budeme hrát Evropu a prostě se těšim... Máte rádi deskový hry? A jaký? Já hrozně - nejradši mám asi Aktivity to je vždycky hromada vtipnejch situací :) 

A zítra? Zítra jdeme do zoo! Juchů! Za čtyři roky studia v Ústí jsem tady nebyla v zoo tak to musim konečně napravit :) 

Doufám že se máte skvěle :)

Alice

Prostě můj pihatej ksich no :)

7 komentářů:

  1. já vlastním Svět ale myslím, že Evropa a Česko jsou lepší, ty otázky jsou normálnější(a ne délka dálniční sítě v Austrálii nebo do kolika metrů se kdo může potopit), ale jako já prohrávám stejně všechno, mít spolužáky s ohromným přehledem je někdy pěkně naprd:D a aktivity taky zbožňuju(mám ty zlatý, tam jsou přísloví a některý jsou vážně super:D)

    OdpovědětVymazat
  2. Jůů a já vím který to jsou! Srdíčkový, že jo!! Jestli jo, tak jsou luxusní a na tobě musí být ještě víc, včera jsem je okukovala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou to srdíčkový a Elilína je má taktéž :)

    OdpovědětVymazat
  4. haha srdieckove, dnes som si ich chcela kupit ale to nie je na take megakozy ako mam ja :/

    OdpovědětVymazat
  5. jezis, to je tak rozkosne pozitivni, ses bozi, alice .)

    OdpovědětVymazat
  6. Ducha miluju ! (líbí se mi jak máš v postraním panelu ty Lita boots,taky se mi zdají až moc dokonalé.) Followuju*

    OdpovědětVymazat
  7. Péťa - jo svět je už fakt přehnanej... ale tu evropu sem vyhrála takže radost :)
    Linda - jojo jsou srdíčkový :) nafotim brzo :)
    Elilína - já vim na tobě jsou super :)
    Suzi - no na mooje minikozy to de :D
    Evi prostě teď frčim na správný vlně :)
    Heavenlykid - děkuju! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.