sobota 7. května 2011

V lese a u vody…

Už dlouho jsem chtěla mít svoje nahý fotky… Dosáhla jsem tak nějak spokojenosti se svým tělem a protože to je věc značně netrvanlivá rozhodla jsem se že už fakt potřebuju nafotit… Takže jsem poprosila Matěje a taky Alenku a jednou takhle v neděli jsme se vydali do lesa a k vodě…

Nejdřív jsem se docela dost styděla ale pak už mi to bylo jedno… Nevěděla jsem jak stát jak se tvářit a tak ale ty dva jsou naštěstí úžasný takže mi napovídali… Nakonec Matěj zavelel a i do vody jsem šla… No teda spíš do bahna – zapadla jsem do toho až po kotníky a měla jsem docela obavu že mě to bahno nepustí…

S výsledkem jsem fakt spokojená – Matěj je prostě dobrej! Dlouze jsem uvažovala co a jak dát sem a nakonec se s vámi podělím  jen o pár výřezů… Ale kdo hledá nejde takže celý fotky můžete v hlubinách internetu taky najít…

Co vy na to? A jaký je váš názor na nahé fotky? 

Mějte krásnou sobotu!

Alice

Ještě oblečená a Alenčino týrání :)


Pro zvětšení klikněte...

16 komentářů:

  1. Ta poslední je nádherná ...

    OdpovědětVymazat
  2. Musím říct, že i ty výřezy vypadají moc dobře ;) a co se týče nahých fotek? Proč ne když mají nápad a jsou vkusné a ukazují krásu ženského těla, tak určitě není co vytknout :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem z toho výsledku úplně nadšená! A ten den byla taky prima, dokonce jsme se taky vycachtala;) bohužel oblečená:)
    Jsi krásná jen tak mimochodem!

    OdpovědětVymazat
  4. posledná úplne mega najviac !

    OdpovědětVymazat
  5. Holka, vypadáš nádherně. Nádherně! Já bych umřela studem a navíc ti hrozně závidím tu fázi spokojenosti s vlastním tělem

    OdpovědětVymazat
  6. ..wwaau.. :-O Všetky do jednej sú úžasné..ale ta posledná! ooch, ide z nich neopísateľná atmosféra..
    tiež si želám potichu odhaleno zahalené fotky..možno len pre mňa,..ale asi sa zatial neviem preniest cez tu hamblivost. Takze smekam pred tebou..sú nádherné!! ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Len jedno slovo ma napadá.. WOW!!

    OdpovědětVymazat
  8. ale to nie su nahe fotky! chybaju tam NOHYYYY!!!

    skvela si!

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to moc dobře :) Taky něco podobného plánuji, ale chtěla bych i s přítelem!! A pak samozřejmě s bříškem a s miminkem..až bude :D
    D.

    OdpovědětVymazat
  10. Beátko děkuju!
    Lindi děkuju moc taky se mi líbí nejvíc :)
    Simmone - dík! a souhlasim!
    Alenko tys byla stejak nejlepší! ♥
    Dasdusha, Zuz, Terka, Oksi, Andy - děkuju moc!
    Terez díky moc :) no ona ta spokojenost taky neni stoprocentní spíš sem smířená :D
    Čajová - děkuju musim to vzkázat fotografovi :)
    Evi díky!
    Suees - dík!
    Suzi - ty seš nohofil! :D děkuju!
    Dáda - díky! jo jednou s bříškkem bych taky chtěla :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.