úterý 17. května 2011

Touha...

Mojí už docela dlouhodobou touhou je harness... (Omlouvám se za anglickej termín ale fakt nevim českej...) Vím že uplně nejjednodušší by bylo si tuhle parádu vyrobit ale věřte že toho já prostě nejsem schopná... Ale kdyby jste se někdo nudil tak jsem měla nedávno narozeniny a dary stále přijímám :D

Nejdřív se mi líbily takovýhle malý kousky na ruku... (asos)

Potom mě fakt zaujaly řetízkový body chainy... (asos)

(esty)

Ale teď se mi nejvíc líběj takovýhle kožený kousky... Má to v sobě něco punkový a taky lehce ujetýho a to se mi právě líbí... A šlo by mi to skvěle k vlasům... A vůbec je to prostě pecka! Tyhle moji favoriti jsou odtud... Jediný co mi brání v objednání jsou ceny kolem 200dolarů... Ale je to prostě super!

A co vy a harness? Líbí nelíbí? Řetízkový nebo kožený? 

Mějte se!

Alice

14 komentářů:

  1. Řetízkový se mi celkem líbí, ale jak je to kožený, tak mi to prostě připomíná nějaký fetiš nebo něco podobného :D

    OdpovědětVymazat
  2. To je takový BDSM, nic pro mě :D není to moc ženské...

    OdpovědětVymazat
  3. tie kozene su mega! alen neviem, ja mam velke kozy to by vyzeralo dost BDSM :DDD

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíc se mi líbí ten první a ty dva poslední :)

    OdpovědětVymazat
  5. to první je úplně super. kdyby ti někdo dal dva, tak se obrať na mě :D

    OdpovědětVymazat
  6. Řetízkový jsou super a není vůbec těžké je vyrobit. Jen trošku pracnější. Ale ty kožené mi připomínají nějaké sado maso nebo svazování atd. :D a tomu teda neholduju.

    OdpovědětVymazat
  7. Ty kožený jsou dost divný, radši se drž řetízků.

    OdpovědětVymazat
  8. Ach , to nevědomí. Vrtkavá veličina , je to. Kolik tajných tužeb vyplyne na povrch :D Ale bacha , zdá se , že náctileté blogeríny ještě nejsou na BDSM redy, mohla bys být vyobcována :D Anna Frojdová

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. haha, omylem jsem poslala koment z mailu naší třídy :D...takže znova: plánuju si koženej vyrobit - něco jako je ten druhý, aby to nebylo moc hardcore

    OdpovědětVymazat
  11. jednoznačne sa mi páčia ale akosi si neviem predstaviť mať ich na sebe

    OdpovědětVymazat
  12. du-courage - to mě se právě líbí :)
    Elili - mám tajemný choutky :D
    Suzi - jsem ráda že nejsem sama komu se to líbí :)
    Ananas - taky!
    Vell - zatim žádný dary ale kdyžtak se ozvu :)
    Bezega - když já jsem nešika a ještě navíc lína...asi se do toho nepustim..
    Anna - no mě to příjde správně divný :)
    Anna Frojdová - no moje touhy po koženym harness už zjevně tajný nejsou :D vyobcování se nebojim kdoví jestli jsem v obci :)
    Terezice - teda to se na to těšim! kdybys plánovala větší výrobu dej vědět!
    Ev - no já vlastně taky moc ne :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ty kšíry jsou originální! Pravda je, že možná nejlevnější budou k sehnání v chovatelských potřebách... ne, dělám si legraci :D:D

    OdpovědětVymazat
  14. crazy pig: :D :D :D no vidiš to mě nenapadlo!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.