sobota 14. května 2011

Red Campari night...

Včerejší večer byl plný Campari klobouků červené barvy jídla a hlavně skvělý zábavy a úžasnejch lidí :)

V hlavní roli Evička a samozřejmě Campari...

Evi nachystala spoustu dobrot na který jsme se vrhli jak kobylky :) A taky fotila...

Beátka má krásné pozadí...

....a taky popředí kor když jí maršmelous :)

Všechno bylo velmi red...

A Beátka je prostě krásná :)

A dokonce i tančila! :)

Thereska byla za frajera s motýlkem...

A později u bez motýlka ale stále frajer :)

Nadia je ještě krásnější než na fotkách...

Díky Janě která bloguje tady...

....a pracuje tady jsme visely na stěně :)

Oksanka nás brzo opustila kvůli Madonně....

...ale stihla si vyzkoušet klobouky :)

Oli se povalovala...

....a dokonce i zpívala...

Víťa zlobil Beátku...

....popíjel Campari a vůbec byl dost zábavnej :)

No a já jsem si to skvěle užívala a kradla Beátě buřinku :)

Děkuju za pozvání a za výbornou společnost! 

Všechny fotky z párty budou na stránkách Campari tak to zkoukněte :)

Mějte krásnou neděli já to jdu dospat :)

Alice

17 komentářů:

  1. Vy ste aka vesela particka:)))
    Pekne si to okomentovala,zdokumentovala a tak.

    OdpovědětVymazat
  2. Oooo prekrasna fotodokumentace, bylas uzasna, rozverna a zabavna a super a promin za ranni probuzeni ;D

    OdpovědětVymazat
  3. Jů to je moc hezky článek. Přečetla jsem si ho a prohlédla hned dvakrát! :) Všichni jste moc krásní! .)

    OdpovědětVymazat
  4. nádherný!!
    beátka vypadá božsky,stejně jako nadia.. ta její fotka,kde se válí po zemi je jak z nějakýho skvělýho španělskýho filmu!!

    OdpovědětVymazat
  5. :D :D Jůů to muselo být mejdlo. Akorát, že Beáta tančí vždy a všude :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jee vypada to skvěle, všem vám to slušelo..

    OdpovědětVymazat
  7. kočko jsem ráda, že jsme se viděly! brzy se vidíme zas!!!

    OdpovědětVymazat
  8. to vypadá na pořádnou jízdu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Kvalitní obludárium, nejvíc nejdivnějších českejch blogerů na jednom místě ever!

    OdpovědětVymazat
  10. Anonym mě rozsekl. Mně to přijde jako geniální myšlenka, prodchnutá příjemným vizuálnem a dobrou náladou. :) Příjemně se mi kouká na takovéhle věci.

    OdpovědětVymazat
  11. Líbí se mi tato fotodokomentace a všem to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  12. Anonyme nežárli dybys byl cool taky bys moch dělat raklamu na Campari!!! Neanonymní ale nemám, blogger :)

    OdpovědětVymazat
  13. vau asi najkrajšie fotky co som videla na blogoch o tejto party

    www.christinekum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.