úterý 24. května 2011

Nohy...

Dneska je super den! Kamarádka mi oholila hlavu takže si na ni zase pořád šahám :) Měla jsem moc dobrej oběd a skvělou přesnídávku (jablko&med od Hamé - doporučuju :) ) a teď mám chuť na liči kompot což je moje úchylka posledních dní... Znáte? Milujete?

A taky jsem učinila dvě poprvé! Poprvé jsem si vzala ponožky do dřeváků a musim říct že se mi to docela líbí :) A poprvé jsem si nalakovala nehty na nohou... No vážně! Většina z vás to určitě dělá pořád já se rozhodla až teď... A furt mě překvapuje cože to na těch nohách mám :) 

Takže dnes fotky nohou... Speciální věnování pro Suzi protože ta je na nohy toseví :) 

A co vy? Jakou barvu mají nehty na vašich nohou právě teď? A co ponožtičkový trend?

Mějte se krásně!

Alice

Boty a ponožtičky jsou ze showroomu H&M...

Nohy jsou takovýhle od přírody a lak je Basic...

A protože mám vlastně svátek dostala jsem květiny :)

11 komentářů:

  1. Aličko, Janičko, všechno nejlepší! :-*

    OdpovědětVymazat
  2. taky přeju, Alice, všechno nejlepčí k svátku:)

    OdpovědětVymazat
  3. liči je nejlepší..poprvé jsem ho ochutnala asi před 2 lety a zamilovala se :D...já se ještě nedostala k letnímu zkrášlování nohou :/a všechno nejlepší...:)*

    OdpovědětVymazat
  4. ty ponozky k tem bilym botam vypadaji vskutku naramne!

    OdpovědětVymazat
  5. Taky si moc nelakuju nehty na nohou, jsem z toho vždycky nesvá :)) Teď mám červený lak.

    Ponožky v sandálech mě nějak zvlášť neokouzlily, ale třeba tomu časem příjdu na chuť.

    OdpovědětVymazat
  6. jeeeeej dakujem :*
    no nohy to je moje :DDD
    a tie drevaky su megapohodlne, som si ich skusala :P takze ti ich dost zavidim!
    Samozrejme všetko naj k sviatku :**
    Ta kvetina nevizera trosku ako Vaginka? :DDD

    OdpovědětVymazat
  7. hej sexualny kvietok:)
    vsetko najlepsie a mohla si rovno ukazat novy zostrih

    OdpovědětVymazat
  8. Nohy dobrý, ale chceme vidět oholenou hlavu!:)

    OdpovědětVymazat
  9. ja naopak v lete bez laku na nohou temer nevychazim z domu:) a mou stalici je cerveny lak:)

    OdpovědětVymazat
  10. hanula - dík! baví mě to :)
    Lindičko děkuju :)
    Terko dík moc :)
    Mia - musim si koupit další :)
    Martina - děkuju!
    Tina - jojo chce to pomalu postupně...
    Suzi - však sem na tebe myslela :) dík dík! a slovo vaginka mě fakt nejvíc rozbilo :D
    Vera - jojo orchidej úchylná! dík!
    Dania - no neboj!
    Monika - asi to taky začnu dělat pravidelně! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.