pondělí 2. května 2011

Na zámku...

Včera jsem byla na rodinném výletě  bylo to super :) Moje malá sestřička (asi bych jí tak už měla přestat říkat když jí je 17...) měla koncert se sborem Iuventus gaude! na zámku Lemberk... Zpívali Otvírání studánek a byla to krása... No a potom mě druhá sestra fotila na nádvoří... A bylo teplo a sluníčko a já byla celá vysmátá :)

A musim si postěžovat - dneska ráno jsem byla u zubaře a hrozně mi ubližoval a fakt to bolí... No jdu si dát růžový štěstí a zalehnout do postele... 

Mějte se!

Alice

:)

Miluju ty "záplaty" :)

Tílko H&M against AIDS, sukně a sako vše ze showroomu H&M...

:)

12 komentářů:

  1. Neděs mě zubařem, takhle navečer :/

    OdpovědětVymazat
  2. Tie echt modré pančušky asi chcem O:-))

    OdpovědětVymazat
  3. tiez milujem tie zaplaty..a po podobnom saku tuzim..achjo!

    OdpovědětVymazat
  4. Štíhlounká:-)
    Zubaři jsou vrazi.. ať je do rána líp.

    OdpovědětVymazat
  5. Studánky! (Králko milá králko, studánko Rubínko...) to jsem kdysi tak zpívala, ještě jako docela prcek :-)

    OdpovědětVymazat
  6. ty jsi hrozně hubená! Jak se ti to povedlo? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hele, mojí ségře bude leto 25 a taky je pro mě furt malá:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ooo to tílko je pěkné :) A na fotkách ti to sekne :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.