pondělí 30. května 2011

Na Ještědu...

Tak nejdřív...ano ano udělala jsem tu nejhnusnější a nejotravnější zkoušku juchů! Takže se vám konečně můžu zase trošku věnovat :) Teda  mám ještě další otravný zkoušky ale budu se snažit :)

A teď k fotkám... V sobotu jsme s rodinkou slavili maminky narozeniny a to na Ještědu... Nejdřív jsme si udělali skvělej piknik na sjezdovce s výhledem na celej Liberec a pak jsme pokračovali až nahoru... Když jsem viděla tu sjezdovku rozhodla jsem se že tam fakt nikdy na lyže nepojedu - móc prudký+úzký na srabíka jako jsem já....ale což zima je daleko :) 

A co vy byli jste někdy na Ještědu? Stojí to za to udělejte si výlet :)

Mějte se skvěle já jdu slavit :)

Alice

To šáňo mám v ruce jen tak pro fotku... Šaty jsou ze showroomu h&m...

Ještěd!

Piknik :)

K bundě - je fakt otravný když si koupíte vytouženou bundičku (h&m) pak je na ní moc teplo pak moc zima a pak zjistíte že je vám krapet velká...grrr!

Tři sestry :)

Pod Ještědem...

Na závěr vtipná fotka na téma  "Umíš si dát palec do pusy?" "Nó jasně že si umim dát palec do pusy!"

" Tak ukaž!" :D

15 komentářů:

  1. ta kabelka je dokonalá...! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi lepší a lepší! Z.

    OdpovědětVymazat
  3. Tyy jo já chci taky takovej stylovej piknik. A teda velká ti je! :) Hubeňoure.

    OdpovědětVymazat
  4. za čtyři roky studia v Liberci, jsem tam nikdy nebyla. nepočítám-li Světový pohár ve skocích na lyžích:)

    OdpovědětVymazat
  5. Nekeceeej:) Já jsem Liberečenda :))
    Máš dokonalou bundu!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi vesela :))) Ale,ty vlasy se mi k tobe proste typove vubec nehodi,tohle slusi opravdu jen superneznemu divcimu typu.... Ale,nalada je nej!!!!!!!!! Beruska

    OdpovědětVymazat
  7. Alic, ja z teba odpadávam! Ty v poslednej dobe vyzeráš tak mega dobre, že už ani neviem či skôr obdivovať vlas, čiernu koženú bundičku v kombinácii s červenými šatami, dlhú náušku alebo skvelé fotky so šáňom v ruke?! Ty si ten najkrajší pankáč pod slnkom!

    OdpovědětVymazat
  8. Mia - děkuju :) nemam to tam napsaný ale je z h&m...
    Z. - to mě těší že si to myslíš! :)
    Suzi - dík! :)
    Lindi tak přijeď uděláme si piknik :)
    Terko to seš ale ostuda!!!
    Maja - fákt? hustý :) tak to až si u tebe nakoupim super krystaly tak se třeba dohodnem na osobnim předání :)
    Oksi dík! :)
    Iva - díky!
    Beruska - děkuju :) mi se ty vlasy takhle líběj ale chápu že to neni pro každýho :)
    Evko děkuju tisíc nejvíc! :)

    OdpovědětVymazat
  9. moc Vam to slusi, takove stylove vyletnice olala

    OdpovědětVymazat
  10. Nadi děkuju a vzkážu sestrám :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak v tomhle jsi nejvíc. Hrozně mě to baví jak máš k tomu nový účes !!!

    OdpovědětVymazat
  12. Jé, náš milovaný Ještěd:-) Návštěva Liberce se prostě bez našeho Ještedu nemůže obejít:P

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.