neděle 22. května 2011

Honey honey

Dneska to nebude o ošacení ale o nejsladší dobrotě :)

V pátek jsem se nevěnovala žádnému fashion achání ale jiné velmi prospěšné činnosti - vytáčela jsem med :) Moje mamí totiž včelaří a protože to je dost náročný tak jí pomáhám... Včely jsou fakt fascinující! A med prostě miluju! :)

Od zítra se budu hrozně moc učit protože 30. mám nejtěžší zkoušku... Mám vytisknuto 133 papírů výpisků - tzn to fakt musim umět slovo od slova... Jsem z toho fakt vyděšená a vubec nevim jak se to naučim... Brrr...

A co vy? Máte rádi med? Nejde se tady nějakej včelař? 

Mějte se skvěle!

Alice

Ano ano skvělý včelařský outfit - klobouky jsou přece hit! :D

Mňam! 

Včeličky...

S mamí - overally letos letěj :D

16 komentářů:

  1. :) no to je moc pěkný, bohužel já med moc nemusím

    OdpovědětVymazat
  2. Med miluju:)) bratranec je taky včelař, takže míváme med od něj :)
    Na zkoušku držím palce!! Taky mě jich ještě čeká dost:/

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna včera jsme vytáčeli :) Med ale moc nemusím, maximálně si dávám trochu do čaje, když jsem nemocná...
    Přeju pevné nervy při učení!

    OdpovědětVymazat
  4. tak tam ma musíš raz vziať!

    OdpovědětVymazat
  5. To je super, že máte domací med. S maminkou vám to moc sluší. S tím učením tě chápu, taky mě čeká nejtěžší zkouška a skoro ve stejný den, jako tebe. Tak snad to zvládneme! :)

    OdpovědětVymazat
  6. To s těmi overaly mě pobavilo.
    Ale to tvoje zděšení nad pouhými 133 papíry ještě víc:)) hodně štěstí:)

    OdpovědětVymazat
  7. Už od desíti let chci mít vlastní včely. Když jsem to nedávno říkala svýmu klukovi, dostal záchvat smíchu. Ale mě je to fuk... Já je stejně budu mít. :D

    Z.

    OdpovědětVymazat
  8. já se včel hrozně bojím. Brrr.

    OdpovědětVymazat
  9. MILUJU med, ale strašně se bojím včel... kolik žihadel jsi dostala? :)

    OdpovědětVymazat
  10. Honey, já med nerada..Ale klíďo bych ho s tebou lisovala.)

    OdpovědětVymazat
  11. fuuu, bojím sa včiel takže asi by som sa k nim hentak nepriblížila ani keby som bola v skafandri :D no medík mám rada :))

    OdpovědětVymazat
  12. Med miluju! A tebe obdivuju, taková odvaha! Já se včel docela bojím, soused má nějaký zuřivý a jedna neváhala vletět až k nám do kuchyně a tam mě zákeřně bodnout do zad:-) Mě čeká brutální zkouška v pátek 3.6. A to jsem si myslela, že jako doktorandky už se mě zkoušky netýkají....

    OdpovědětVymazat
  13. Ze včel mám panickou hrůzu a aby toho nebylo málo, tak i alergii :D ale med můžu, akorát mi vadí, když cukernatí, tak si nechávám vozit ty šlehaný-pastovaný :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.