středa 11. května 2011

Hokej!

Včera jsem na sobě měla poprvé tyhle kalhoty... Mně se hrozně líběj a jsou takový pohodový a mužem by bylo řečeno že jsou divný... Ovšem nosit je nepřestanu žejo :) To jsou takový ty klasický rozdíly mez mužskym a ženskym přístupem...

Dneska koukejte všichni koukat na hokej! Já už se nemůžu dočkat a zároveň se bojim... Ale ne bude to v pohodě jsme přece nejlepší! :)

A zítra jedu do Prahy do archivu což bude otravné ale zůstávám tam do pátka a na to se fákt těšim! A pátek mám celej volnej tak kdyby jste m chtěl někdo potkat budu jenom ráda! Hm? :)

Mějte se krásně!

Alice

Foceno u nás ve škole - máme fakt krásnou školu!

Kalhoty jsou z showroomu h&m, tílko a brejle h&m...

Botky Vivienne Westwood for Melissa...

16 komentářů:

  1. ty kalhoty se mi líbí moc! a když tě vidím takhle venku s tímhle účesem tak se už nemůžu dočkat až ho uvidím na živo!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Hele, narovinu - první mi ten nový střih přišel jako vělký úlet, ale musím konstatovat, že ti to šíleně sekne!!!:) a obdivuji tvou odvahu..

    Jsi holt krásná baba, Alice.

    OdpovědětVymazat
  3. To znám.

    "Líbí se Ti ty šaty?"

    "Jsou...objektivně hezký." (v překladu: nelíběj se mi, jsou divný, ale to nemůžu říct, a někomu se to asi líbí) :D

    A co říkal milý na sestřih? Já ho ještě jednou chválím a obdivuji. Opět jsi mi dala záminku přemýšlet o zkrácení. Protože tohle je prostě skvělý. Jako Ty boty. Začínám tě fakt milovat. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty seš táááákhle hubená :O

    OdpovědětVymazat
  5. ty si super s tými vlasmi ! :*

    OdpovědětVymazat
  6. panebože! ty jsi hubená a tááák krásná a tak optimistická, že doufám, že tě jednou potkám :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super zladená! tie gate sú na tebe skvelé..a ešte raz chválim vlasy! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Nevim...asi jsem divná, ale mnohem víc se mně na tobě líbil ten předchozí sestřih a la Beatles :)

    OdpovědětVymazat
  9. Předem ti pochválím švihácký účes :) je super. A potom ti pochválím pěknou školu... jo jo, chodíme do stejné, ve středu jsem se na tomhle trávníku zrovna slunila :)K.

    OdpovědětVymazat
  10. Oksi tak ses dočkala :) a děkuju!
    Bambi děkuju moc! a ohledně vlasů je to spíš bláznivost a víra v to že vždycky rychle dorostou než odvaha :D
    Sabine - děkuju! objektivně hezký to je supr výraz :) ten můj je už na různý šílenosti na hlavě zvyklej takže dobrý :)
    Elilína - zrovna v tědlech pyžamovejch kalhotách nevim no :D
    Lindi dík už brzo si šáhneš :)
    Zuz děkuju moc!
    Cherry - děkuju :) jsem šťastná!
    Zuzankita✝K. - zbožňuju je!
    K. - hohohó další člověk ze školy :) jojo máme jí krásnou a tenhle trávník je nejhezčí :) a děkuju!

    OdpovědětVymazat
  11. skvele a jsi rozverna v tom a mladistvejsi :P

    OdpovědětVymazat
  12. Ty brdo tie vlasy sú úplne najviac super !

    OdpovědětVymazat
  13. Je mi strašně líto, co sis udělala s vlasy... Ten beatlesácký sestřih k tobě tak sedl, bylas ženská a neposedná zároveň... Zamačkávám slzu, každému se líbí něco jiného. A ty kalhoty jsou moc prima.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.