čtvrtek 5. května 2011

Divočina...

Už od doby co jsem ve strašně starý Elle (říjen 2010) viděla tuhle fotku jsem toužila po nějakym velkym náramku typu nátepník...

A konečně jsem ho sehnala! Sice to nejsou hlavy krokodýla ani zlato ale stejně se mi hrozně líbí :) Je z Topshopu...

A další novinkou jsou divoký punčochy... Takhle to dopadá když si chci koupit normální černý... A to mám ještě jedny - modrý :D Jsou z Lindexu...

Jinak - mám se skvěle božsky úžasně - co vy? Doufám že taky tak :) 

Alice

Pées - Mám velmi silný nutkání si vyholit kus hlavy... Asi se to stane!

17 komentářů:

  1. Ten náramek je moc dobrej ;) A taky se mám skvěle, ale božsky a úžasně už ne :-D ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Šílené.. obojí.. v pozitivním slova smyslu:-)
    Ale nic si nehol!:-D

    OdpovědětVymazat
  3. tyjo,to vypadá jako kus brnění :) ale super!

    OdpovědětVymazat
  4. takovýhle náramek vidím poprvé a je velmi originální a fešný:) taky bych do něho hned šla.

    OdpovědětVymazat
  5. Aličko, jsi super kost...a hlavu su, prosím, nevyholuj!!! Určitě by ti to slušelo, Teruně to taky sluší, ale v tomhle jsi nej!!!Prosím, já tě chci potkat a pohladit po těhle vlaseeeech...

    OdpovědětVymazat
  6. Doprdele ty punčochy !! Jsou ultramegagigakrásný a ty v nich máš nejlepší nohy!!

    OdpovědětVymazat
  7. Bože ten je náádhernýýý!!!!!

    OdpovědětVymazat
  8. chci ty punčochy!! musím do Lindexu!!!

    OdpovědětVymazat
  9. tak si ji vyhol tak, at to muzes nosit i na prehazovacku:D me to obcas neba.)
    ale koukej, treba na tyhle slecne je to podle me super(a mela podobnej uces jako ty): http://katarinasido.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Ten náramek a punčochy jsou skvělé! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ten náramek je váážně boží... a vůůbec nevadí, že to není krokodýl ;)

    OdpovědětVymazat
  12. nic si nehol, prosím nic si nehol. Ty punčochy jsou super, jsi hrozně krásně štíhlá :).

    OdpovědětVymazat
  13. perfektne pancuchy :)
    http://chillychickblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. du-courage - dík! a jsem ráda že se máš skvěle :)
    Suees - děkuju! a ještě uvidim no...
    Lucie - přesně! a to se mi lbí :)
    Terko dík :) musela jsem ho mít :)
    Bambi děkuju a budu ještě přemýšlet... a kdy se uvidíme???
    suzi :D
    Čajová - děkuju :)
    Oksi - utikej!
    Teruna - dík :) jo přehazovačku by to chtělo :D a Katarina je uplně skvělá!!!
    Dasdusha, Nga - děkuju!
    Simmone - dík a souhlasim :)
    Zoloe - když mě se to ták líbí! a děkuju!
    Chilly Chick - děkuju :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.