pondělí 9. května 2011

Chlapeček...

Protože jsem tvor nestálý a vlasy mi rostou fakt rychle rozhodla jsem se pro změnu :) Strojek zavrčel kadeře padaly... A je ze mě tak trochu chlapeček - aspoň zprava :) A mám z toho hroznou radost a pořád si na to musim šahat :)

Co na to říkáte? 

Mějte se skvělě!

Alice

:)

A když už mám vyholenou hlavu chce to růžovou mašli :)

36 komentářů:

  1. Ty vole, je něco co ti nesluší?! Chci tě vidět! A ty vlasy si osahat :D

    OdpovědětVymazat
  2. nééé! já chci zpátky tvoje vlasy!

    OdpovědětVymazat
  3. wow, ale fakt ti slušej snad všechny účesy...nefér!:P

    OdpovědětVymazat
  4. nejvíc nejlepší! Tobě sluší snad úplně všechno.

    OdpovědětVymazat
  5. je to drsné, ale musím se přiznat, že já jsem radikální zastánce dlouhých vlasů..tohle už je na mě moc :D

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý skvělý skvělý!!!! Škoda že takových vás (nás?) není víc. ;)

    OdpovědětVymazat
  7. mamma mia! toto je mega! máš gule, vyzerá to skvele!

    OdpovědětVymazat
  8. aaaaaaaaa ty jsi ztelesneni odvahy! wow! ale jako tobe asi fakt slusi vsechno :)

    OdpovědětVymazat
  9. Veliká změna, ale vypadá to dobře.)

    OdpovědětVymazat
  10. Nééé! :D To je boží :D A asi opakuješ, já mám něco podobného ;)

    OdpovědětVymazat
  11. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=226512130697239&set=pu.179490575399395&type=1&theater
    Hlasujte pro nás prosíím!!!
    Stačí dvě kliknutí:)
    1)like na stránku
    2)like na 38.fotku.
    Děkujeme 4.D :)
    Omlouvám se za spam

    OdpovědětVymazat
  12. neuvěřitelná, ale už jsem ti to psala. respekt

    OdpovědětVymazat
  13. Waau.. no tak za tebou by som sa otočila a nie raz..vyzeráš úžasne!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Obdivujem ľudí, ktorí majú odvahu na veľmi odvážne účesy. Ja sa chystám na niečo podobné už asi 2 roky:) Sluší Ti to!

    www.opheliaslullaby.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. mně se to nelíbí :(. Ale já jsem celkově zastáncem dlouhých vlasů u holek.

    OdpovědětVymazat
  16. Ja Tě asi zabiju. Tvoje M.

    OdpovědětVymazat
  17. momentalne jeden z nejstylovejsich looku co vidim na ceskych blozich.
    Fakt jsi zavalela, ma to styl, smrnc a originalitu.
    Vyjadruje to osobnost a ne "chci byt moc krasna a jakoze provokovat"

    OdpovědětVymazat
  18. riadne stylove!
    http://chillychickblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  19. Tak TEĎ jsem si zamilovala TVŮJ styl. Můžu říct, že dosud jsem si nebyla moc jistá. Sem tam se mi zalíbil detail. Ale teď jsi mě přeargumentovala nejvíc. Obdivuji odvahu. A smekám. A taky bych si šáhla. :D :D

    OdpovědětVymazat
  20. vostrý! v dlouhých vlasech si byla slečna, v krátkých Beatles lady, ale v tomhle sexice:)

    OdpovědětVymazat
  21. :) nic ve zlém, mě se to nelíbí, ale asi jsme staromódní bačkora prostě :D

    OdpovědětVymazat
  22. mega super. Fakt se mi to na tobě moc líbí!!

    OdpovědětVymazat
  23. mám to taky a furt si na to hrabu! hustodémonskykrutopřísný, viď? ))

    OdpovědětVymazat
  24. Tenhle účes je super a fakt ti sedne! Já jsem teda milovnice dlouhých vlasů a nejvíc jsi se mi líbila v těch skoro bílých delších... naopak to co jsi měla před tímhle se mi na tobě nelíbilo vůbec:(. Ale tohle se povedlo, má to šmrnc ;)
    Katka

    OdpovědětVymazat
  25. jéééé děkuju moc všem!!! děláte mi hroznou radost :)
    a jestli se vám to nelíbí nebojte já to moc dlouho nevydržim a zase bude něco novýho :)

    OdpovědětVymazat
  26. já jen a jen chválim - mám na hlavě to samý :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.