pátek 22. dubna 2011

Všechno kvete...

Takovýhle jaro miluju :) Všude něco kvete je krásně teplo a můžu se procházet skoro letně oděná... A hlavně - ty boty! Dřeváčky! Hasbeens for H&M! Miluju je uplně bezmezně :) Ty z minulýho postu jsou taky uplně skvělý ale tyhle to je prostě čirá láska ♥ A navíc - jsou opravdu pohodlný a dobře se v nich chodí - a tančí to už mám odzkoušený :)

Dneska mě fotila sestřička u nás na zahradě a já jsem pak musela zdokumentovat jak nám to tady krásně kvete :) 

A co vy jak si užíváte tepla? 

Krásný víkend!

Alice

Šaty i boty Hasbeens for H&M jsou ze showroomu H&M...

Jsou prostě úžasný! ♥♥♥

16 komentářů:

  1. Ty šaty jsou na tobě nádherný, Aličko! :)

    OdpovědětVymazat
  2. TY BOTY OD HASBEENS NEMAJ KONKURENCI!!
    jsou krásný a pohodlný..
    odchodila jsem v nich celej dnešek a nemám jedinej puchýř ani jinej bolák

    OdpovědětVymazat
  3. rozkosnee :)) u nas to taky kvete, neco uz teda opada, ale je to uuzasneee :)) asi jako ty v drevackach a satickach u chalouky <3

    OdpovědětVymazat
  4. jsou tak krásný..jenom pořád nevím, jestli se mi za ně chce dát těch 1500...:D

    OdpovědětVymazat
  5. asi začínám toužit po těch botách...

    OdpovědětVymazat
  6. Ty šaty a botky jsou moc pěkné. Sluší ti to, kočko. :)
    To si piš, že si užívám tepla, jsem pořád venku! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jééé, vy máte ale krásnou zahradu!!!

    OdpovědětVymazat
  8. tie dreváky sú môj sen ! :)

    OdpovědětVymazat
  9. ty botky ti moc sluší, stejně jako ty z minulého postu ;o)

    OdpovědětVymazat
  10. tyhle jarni fotky s kytkama,na to je radost koukat

    OdpovědětVymazat
  11. jé, to jsou krásné jarní fotky:))

    OdpovědětVymazat
  12. máš tam silonky nebo ne? Jestli ne,tak klobouk dolů před úžasnýma nohama:))

    OdpovědětVymazat
  13. Lindi děkuju :)
    BBB :)
    Suzi - ó díky velice :)
    Coookie - tak to neprosto souhlasim jsou skvělý!
    Simsalabim - no u nás to všechno kvete trochu pozdějc tak si užívám :) a děkuju moc :)
    Péťa - já bych řekla že to za to stojí - jsou krásný a fakt pohodlný...
    Oksi - nedivim se!
    Dasdusha - děkuju!
    Terez - no to teda máme! a obrovskou! fakt radost to sekat :D
    Zuz - chápu...
    aja - děkuju moc :)
    Evžena, Týna - děkuju :)
    Anonym - doznám se že mám punčochy zas až takový vedro nebylo a tohle je před odchodem na procházku...

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.