sobota 9. dubna 2011

V dobré společnosti...

Juchů jsme s Alenkou u Mariky! Tady! Mám z toho hroznou radost :)

Přidávám fotky Alenka fotí Mariku jak fotí Alici... :) Je to taková poslední připomínka Paříže... Hned bych tam jela znova!

No bude mi muset stačit že jedu zítra do Prahy na meet-up... Ale na to se taky těšim protože spoustu z vás uvidim! :)

Mějte krásnou sobotu!

Alice

Tuhle fotku mám hrozně ráda protože jak já se směju tak Marika za foťákem taky :)

Marika v akci :)

12 komentářů:

  1. víš co by mě teda nejvíc zajímalo?
    jak to děláš když chceš na záchod? s tím overalem je to asi trošku komplikovanější,ne?? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nejjednodušší je když je člověk drobnej, což Alice je a svleče si vrch :D já to tak dělám!

    Marika je suprová :)

    OdpovědětVymazat
  3. overaly jsou prostě boží..zrovna dneska jsem si konečně taky jeden pořídila a připadám si v něm úžasná jako Tyra Banks!(v jednom cyclu ANTM měla na sobě během eliminací jenom overaly a samozřejmě je uměla prodat:D)

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky paráda a ráda jsem tě viděla dnes naživo, jsi moc milá a roztomilá :)

    OdpovědětVymazat
  5. Boo, B.B.B. - děkuju! :)
    Coookie - ty seš zvědavá :D jojo musí se svlíknout vršek je to náročný...ale stojí to za to :)
    Zuzankita✝K. - díky!
    Lindi ano ano :) a to teda je!
    Péťa - tak to jsem na něj zvědavá!
    Luczynka - souhlas :)
    Ejvi - tak to to vidim uplně stejně - ty taky! a dík! :)

    OdpovědětVymazat
  6. bože, nejhezčí overal, kterej jsem kdy viděla..

    OdpovědětVymazat
  7. perfektny overal :)
    http://chillychickblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.