úterý 19. dubna 2011

Sun sun sun!

Dneska je tak krásně! A já mám hrozně dobrou náladu a musim se pořád usmívat :) Prostě dneska je život krásný :) Můžu se procházet v šatičkách a dřevákách a nebe je modrý a pampelišky kvetou... Jdu si užívat :)

Mějte se krásně!

Alice

Šaty jsou ze showroomu H&M botky Hasbeens for H&M taky :)

Jsou prostě krásný :)

:D

27 komentářů:

  1. Ty boty jsou nejkrásnější. A nejvíc by se mi líbily v té 'tělové'. ♥

    P.S.: dobrý vlasy, madam!

    OdpovědětVymazat
  2. Jéjda.. krásna, letná, romantická, nadýchaná.. proste mňamózna si celá! Dreváčiky sú najviac!

    OdpovědětVymazat
  3. ej..tak to uz je riadne leto!! aj ja chcem ;)

    OdpovědětVymazat
  4. prozraď, jak jsi zhubla, strašně Ti to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se ty boty moc nelíbí. Promiň. Ale ty šaty! Bože ty jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
  6. jéééé, jarní fotky zbožňuju! ty boty!!!:))

    OdpovědětVymazat
  7. nádherné šaty aj botky,moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. ty si naša chodiaca reklama na H&M. prečo ti za to neplatia??!
    nedaj sa!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Výrazná, dlouhá náušnice v jednom uchu je jedním z ďáblových advokátů mluvících pro ostřihání. Cítím, že mě přes Tebe znovu ponouká...

    OdpovědětVymazat
  10. Panebože ty šaty! Můj dech se zastavil !!

    OdpovědětVymazat
  11. Potřebuji ty šaty!!! Oh, jsi v nich překrásná!!!

    OdpovědětVymazat
  12. a mně zas vyrazily dech ty boty!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  13. ňuňu a ťuťu jako vždy. a taky krásná, úžasná, zářící..a seksi!!!:D

    OdpovědětVymazat
  14. Asi půjdu taky na Beatlesáka...A to jsem chtěla na Blake...

    OdpovědětVymazat
  15. 2. fotka je nejlepší!! Fakt ti to sekne:)

    OdpovědětVymazat
  16. krásná! já mám tyhle šatky v červený:)

    OdpovědětVymazat
  17. Kdy půjdou ty šaty do prodeje, nevíte?

    OdpovědětVymazat
  18. ty boty jsou vážně fajn :)

    OdpovědětVymazat
  19. s temahle botama bych si taky uzivala

    OdpovědětVymazat
  20. jéééé děkuju moc všem jsem moc ráda že se vám fotky líbí :) děkuju!
    anonym - bohužel nevim přesně kdy se budou prodávat ale řekla bych že tak do měsíce...do léta určitě :)

    OdpovědětVymazat
  21. Vidím prekrásne náušnice, to by chcelo aj detail!! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.