pondělí 11. dubna 2011

Slunce nad Prahou...

Dneska jsem si vykračovala po Prazev ptáčkoveném pyžamu a s krásnou zrzkou po boku... Pak jsme si daly velmi zlý zlý nezdravý oběd a šly jsme na sraz bloggerů do Starbucks... Popravdě bych dala s ohledem na nádherný počasí sraz třeba někde v parku - ale tak to bych mohla ofiko nevrhnout třeba na příště :) Hrozně ráda jsem vás všechny viděla! Ale přiznám se a je mi to fakt blbý bylo tam několik tváří který neznám - a dost mě to štve! Musim se tomu tady asi víc věnovat :)

Tématem srazu bylo Fashion Magazine Writing... No docela mě teď mrzí že jsem neměla připravený otázky a i těch pár myšlenek co napadlo že mi vykouřilo z hlavy po velmi zajímavé debatě s Olgou  (díky Oli - za všechno!) takže jsem spíš mlčela - a teď je mi to líto... No poučení pro příště - lépe se připravit! :)

A teď už jenom pár fotek... Samozřejmě jsem nevyfotila sama sebe... Takže jen prosba - jestli máte někdo nějakou aspoň trochu ucházející fotku mě tak mi ji pošlete - dík! :)

Krásný týden!

Alice

Nejlepší triko měla samozřejmě Agatha  :D

Evka  se tvářila překvapeně :)

....a je prostě krásná! :*

Véronique má uplně nádhernej krk! A je teda celá dost dobrá :) 

Ejvi a Simone měly krásné rtěnky! Nejen :)

A Víťa s Boo se krásně smáli :)

14 komentářů:

  1. Proc vypadam jako kdybych mela kocovinu? :D Chjo, asi bych mela zacit vest zdravejsi zpusob zivota :D:D
    Ja nejake tve fotky mam, postnu brzy!

    OdpovědětVymazat
  2. to by mě zajímalo, čemu jsme se smáli : ) a já bohužel nefotila, nepomůžu :/

    OdpovědětVymazat
  3. boo by to s víťem ale slušelo!!.)
    aaa,evička je děsně krásná..

    OdpovědětVymazat
  4. Všem to moc slušelo! Škoda, že tam není tvoje fotka s tvým pyžámkem. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já chci tebe v overalu a nejlíp domů :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ach jo, Alice...já si s váma chci dát taky děsně nezdravý oběd!! Herdek už..:D

    OdpovědětVymazat
  7. oooooo super fotky :)

    a jinak videt se preci klidne muzeme)

    OdpovědětVymazat
  8. Slečna na první fotce má bezvadný vlasy!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Jéééé super fotky! :-) Já jsem taky nefotila, takže nepomohu :-(

    OdpovědětVymazat
  10. Jste hrozně "nice" a "famous" všichni!! :D:))

    OdpovědětVymazat
  11. Agatha - jojo zdravej životní styl blablabla to znám :D
    Boo - to nevim ale smáli jste se krásně :)
    Cookies - souhlas jsou krásní :)
    Dasdusha - je k vidění o pár příspěvků dál :)
    Lindi skvělej plán! Už jsi vymyslela teleport?
    Bambi - tak kdy? já chci a dost!
    Suzi :)
    Evko nekřič jsi krásná! :)
    Nadi - díky :)
    Luczynka - souhlasim!
    Oksi - fakt!
    Simone - díky! ráda jsem tě viděla!
    PookeBoop - heh díks :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.