čtvrtek 28. dubna 2011

Prostě super...

....asi tak nějak se teď mám :) Slavení narozenin probíhá fakt skvěle... Jenom jsem si sem k vám chtla odskočit aby jste vědli že na vás myslim :) Chtěla jsem fotit včera na Majálese ale zapomněla jsem si kartu do foťáku takže nic... Ale byla to fakt luxusní párty! Dokonce poslední píseň celýho Majálesu byla pro mě k narozeninám :) A potom jsme šli ještě tančit a vůbec to byla divočina...

A v hlavě mi pořád zní tahle píseň tak si jí koukejte všichni poslechnout protože je skvělá :) A zbožňuju na ní tančit! :)

A dneska? Dneska vysedávám se skělejma lidma v mojí nejoblíbenější hospodě...

Oni teda pijou pivo a já si dám Kofolu...

Nejdřív bylo vedro pak pršelo ale pak pršet přestalo...

Sice se zrovna teda moc neusmívám ale jinak se smju furt :)

Zaujal mě stůl no... 

Růžový nohy a špinavý boty...

A já jdu zase za tou svojí bandou skvělejch lidí :) Slavit je potřeba!

Mějte se krásně!

Alice - uplně nově 23let stará... :)


11 komentářů:

  1. Tak stôl...mňa zaujal viac dáždnik a krásne topánočky ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší!!!!!!! a ta písnička je hrozně suprově optimistická:)

    OdpovědětVymazat
  3. Och ty naše krásná stařinko! Všechno nejlepšejší!! :) Jsi ještě mladá kočka! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ale Kofolu dneska na Hnátě neměli! Všechno nejlepší k narozeninám;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno nejlepší k narozkám! Jo a těch 23 let fakt závidím, tolik mi bylo už hodně dávno, fňuk

    OdpovědětVymazat
  6. Dodatečně všechno nejlepší, milá Alice:)

    OdpovědětVymazat
  7. Boo - dík!
    Čajová - děkuju! a všimla sis těch odlétajících kapiček? zachyceno uplně náhodou :)
    Péťa - dík! a to teda je! :)
    BBB - no nevim! dík!
    Anonymní špión z Ústí - já ji ještě stihla :) a děkuju! a kdo seš osobo? :)
    Suzi - dík! :)
    Terez nefňukej důležitý je být mladá na duchu! :) a dík!
    Terka - díky moc :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tos mi asi vyfoukla tu poslední před nosem! Byla jsem se spolužákama ve čtvrtek podebatovat na Hnátě nad učením, seděli jsme pod slunečníkem, ale nějak jsem nesebrala odvahu Tě oslovit. A to jsem Tvoje pravidelná čtenářka!;-)
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Lenko tý jo to je dobrý :) tos klidně odvahu sebrat mohla udělalo by mi to radost :) díky! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.