pondělí 18. dubna 2011

Praha

Neděli a pondělní dopoledne jsem strávila v Praze a bylo to skvělé! Neděli jsem strávila s úžasnou Evičkou… Daly jsme si citronádu v Grand Cafe Orient kde jsme stihly probrat zásadní problémy – tedy muže a taky naplánovat následující… Potom jsme se šly k Evi domů – měla pro nás nachystaný opravdu lahodný oběd – kuřecí na houbách… Ještě jednou chválim Evi!  :) Pouštěly jsme si největší pecky z youtubu – rozhodně doporučuju Martina Mladýho a jeho baby rap, Tašku plnou hulení, Vláček Piko od Tří sester a hlavně výbornou píseň Ital nezná ten zázrak :D 

Od Evi jsme přesunuly do kina Bio Oko které se stalo místem činu :) Já jsem byla v Bio Oko poprvé a nutno říct že se mi tam opravdu zalíbilo… Různý sedačky dokonce lehátka no a hlavně Trabant kabriolet to je prostě pecka :) Evička mě různě přesazovala a fotila a já byla hrozně nervózní… Na výsledek se už teď můžete podívat u ní a později fotky přidám i sem… Mám z fotek hroznou radost :)

Pražská mise pokračovala… Dnešní dopoledne jsem strávila v showroomu h&m :)  Fotograficky se budu chlubit později teď jenom – mám ty nejkrásnější dřeváčky! Juchů! A teď sedim na nejnudnější přednášce ale musim se usmívat protože mám tílko SAFE RIDE ONLY! který je prostě super :) A celkově dneska je prostě krásnej den! Děkuju moc Evičce a Kátě a Kátě za všechnu tu radost :)

A co váš víkend a začátek nového týdne?

Mějte se krásně!

Alice

Kouzelná krabička

Kouzelnice :)

A v Bio Oko maj fakt skvělý kafe se všimvšudy :)

Na terase Grand Cafe Orient...

9 komentářů:

  1. To je milý článek :) těším se na následující fotodokumentaci, krásko!

    OdpovědětVymazat
  2. jeeej...idem kuknut fotky..muselo to byt skvele ;)

    OdpovědětVymazat
  3. wow! těšim se na fotky! :) a dny kdy se daří jsou nej! :)
    http://donutsinvasionfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. eee je nejlepší!!
    její fotky jsou bezkonkurenční!!
    aa, tobě to uplně nejvíc na všech sluší:)
    hlavně v tom auťáku!!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Já chci take safe ride. respektive, rides

    OdpovědětVymazat
  6. Nee, v Bio oko nemaj dobrý kafe :-) Jako vážně!

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky jsem viděla, jsou skvělé...:) Vypadáš na nich jako vždy ňuňu!

    A chci taky do Oka, chci potkat tebe, chci s tebou do šourůmu a chci dřeváky..:D

    ...ale bude mi stačit tě potkat;)

    OdpovědětVymazat
  8. Lindi děkuju a neboj dočkáš se :)
    Reb - bylo! :)
    Ivanka - děkuju :)
    Suzi přijeď za mnou do Ústí na kolej a já ti navařim ok? :)
    coookie - no to suhlasm Evička je prostě skvělá! a děkuju moc :)
    Oli tay by se mi tam víc hodilo rideS :D
    Blanche - já si pochutnala! :)
    Bambi - děkuju! a m by se to všechno s tebou taky líbil! tak kdy? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.