pondělí 4. dubna 2011

Květy...

Miluju velký kolový sukně a miluju květy... Takže když jsem v Paříži v uplně božim sekáči uviděla tuhle sukni byla to pro mě jasná volba :) Sice jsem musela oželet zkoušení v kabince protože takovou vymoženost ten sekáč neznal ale zato jsem si užila uznalé pokyvování dvou postarších Pařížanek když jsem si jí natáhla jen tak mezi regálama :)

A protože včera bylo ták nádherně tak jsem se rozhodla vám ji konečně vyfotit... A protože jsem neměla v dosahu uplně obyčejný černý tílko (nevýhoda bydlení na třech místech!) tak jsem se rozhodla že podprsenka suplující krátký topík bude stačit :) Jde přece hlavně o tu sukni! Asi nějaká jarní rozvernost neboco... (Ale přiznám se bez mučení - do města na nákup bych takhle nešla :D )

A jak tak koukám po blogovém světě zdaleka nejsem jediná na koho leze jaro :) A to je moc dobře!

Tak si užívejte!

Alice

Tákže sukně je za sekáče v Paříži, podprsenka z Lindexu a botky ze showroomu h&m...

Je fákt velká :)

A taky se krásně točí ale to se nám nějak nepovedlo vyfotit...ovšem zájemcům ochotně předvedu při tanci :)

Jako malovaná...

Tak se mějte!

30 komentářů:

  1. oo dalsia hambatice!! ta sukna je verinajs ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Právěže ta kombinace podprsenky a sukně je úplně ženiální.

    OdpovědětVymazat
  3. krásna je ! takú zháňam už dlho :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ó, no ta sukýnka je božská! Takové mám taky ráda :)

    OdpovědětVymazat
  5. A já se bojím, že když nevyjdu s kůži na trh, nikdo už mě nebude číst. To je všude samé prso, jen já přidávám fotky štěňátek! :D

    OdpovědětVymazat
  6. ano ano suhlasim s agnes! i ked ktovie či to nepíše luk! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Je moc krásná a tvá kombinace eňo ňuňo :)

    OdpovědětVymazat
  8. mohu se zeptat kde najdu ten sekáč? :))

    OdpovědětVymazat
  9. hohooo, ty hubeňoure, chci tě v podprdě v obchoďáku!

    OdpovědětVymazat
  10. je vyborna velka a skvele kvetovana!!!!!

    OdpovědětVymazat
  11. a do pasu! Prostě in letošního jara! :)
    http://donutsinvasionfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. že ty jsi hodně zhubla ? :) moc ti to sluší, ta sukně je super, ovšem mě víc zaujala ta podprda :)

    OdpovědětVymazat
  13. ty nestydatá hubeňouro! super fotky;)

    OdpovědětVymazat
  14. jsi nestyda a proto tě mám ráda!!!

    OdpovědětVymazat
  15. moc krasna sukne!!!slusi ti to!!

    OdpovědětVymazat
  16. Ještě bych si pod ni narvala spodničku pro méééga objem a bylo by <3 Roztancovaná musí být skvělá i tak :) Ty hambatice jedna :*

    OdpovědětVymazat
  17. Ta podprda je boží, taková retro, chci taky :)

    OdpovědětVymazat
  18. SUper se na to kouka i bez tilka

    OdpovědětVymazat
  19. no ze se nestydis takhle se odhalovat!
    Jsi nejaka pohubla, to je taky tim jarem?

    OdpovědětVymazat
  20. Ta sukně je naprosto úžasná!!! :))

    OdpovědětVymazat
  21. Jsi hubeňour!!! A tedy takhle ta sukně s podprdou vypadá suprově :)

    OdpovědětVymazat
  22. Reb - nojo mám to v sobě :) díky!
    Agnes (či Luk?) - děkuji ale nejsem taková odvaha jako ty abych to tak nosila...
    Nina, Boo, L.C. - děkuju moc ženy! :)
    Lindi no já budu věrná i tvejm štěňátkům neboj ačkoliv klidně bych se kochala tvou nahotou :)
    Paulin :D a dík!
    Len - díky moc!
    Lucie - hele nevim uplně přesně je to myslim Rue Saint-Merri v Le Marais kousek od Pompidou...
    B.B.B. - už jiná nebudu :D
    Beátko to je super plán! to beru! :)
    Káťo, Moly, Ivanka - děkuju moc :)
    Bezega - nojo zhubla :) a dík!
    Péťo díky :)
    Oksi děkuju! a já tebe! :*
    Patty, Zuz, Terezsia - děkuju moc!
    Eva Lili - jo shánim pořádou spodnici! a dík! :*
    Coookie - jako sukní nebo nestydatejch fotek? :D
    Niko - to tedy doporučuju Lindex tam jich maj dost :)
    FitNessy - děkuju moc :)
    Foly - mňáu! dík!
    Agatha - nestydim! :P díky!
    Mirabelle, Ejvi - děkuju!

    OdpovědětVymazat
  23. mam taky podobnou podprdu z lindexu:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.