úterý 26. dubna 2011

I can see you crystal clear....

Poslechněte si tohle :)

Velikonoce byly super! Víkend jsem si opravdu užila... V sobotu jsem se spálila na slunci a v neděli jsem se svlékla před fotografem...o tom více později... Velikonoční pondělí jsem strávila u babičky a užívala jsem si rodinnou pohodu a hrozně jsem se přejedla... 

A protože jsem taky propadla kráse krystalů vyrobila jsem si řetízek a náušnici... Krystaly jsem koupila v Palladiu - díky za radu Agnes :) Mám ze sebe fakt radost tohle je asi moje první diy! :D

Jediný co mě štve je zkažený počasí! To je teda fakt otrava protože zítra je Majáles! A hlavně - mám narozeniny! (Teda až ve čtvrtek ale slavim celej tejden :) ) A to musí bejt hezky! No snad se to ještě zlepší...

A co vy - milujete krystaly? A Adele? A co Velikonoce? :)

Mějte se krásně!

Alice

Tak tak...

14 komentářů:

  1. Ta poslední fotka je moc pěkná!

    OdpovědětVymazat
  2. V Čechách jsou všechny svátky hlavně o jídle :D
    Tak všechno nejlepší k narozeninám! Minulý rok si taky slavila celý týden, že?? Pamatuji se, že jsem to tu četla..máš dobrou tradici :-)))
    D.

    OdpovědětVymazat
  3. Aličko, tak to všechno nejlepší, když slavíš celej týden! :)

    OdpovědětVymazat
  4. ten kryštáľ je skvelý,škoda,že u nás taký stánok nikde nie je .. budem musieť pokukať na nete :)

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí. Velikonocen ráda nemám. Je hnusně i u nás a Majáles je zítra :(

    OdpovědětVymazat
  6. pěkné pěkné. A všechno nejlepší :). Pořádně si užij oslavy.

    OdpovědětVymazat
  7. Páni ty krystaly jsou opravdu moc pěkné. Mám zatím jen dva náramky, ale asi to budu muset napravit i něčím na krk ;o)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásnýý!!..Kryštáľ je magický kameň..nabíja všetky ostatné kamene.. teraz som si akurát jeden kúpila na krk, na výstave minerálov..zatiaľ ešte nemal tu česť byť nafotený, ale čas sa blíži!

    OdpovědětVymazat
  9. Ha, vše nej, kočičko největší!!Slav a pij a jez co hrdlo ráčí..:D

    Krystaly jsme si tam koupila taky, asi před měsícem...a jsme poněku shnilá něco vyrobit..:D

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkné fotky, líbí se mi ten co máš na krku:))

    OdpovědětVymazat
  11. Krystaly mě zatím moc nechytly, i když ten co máš na krku se mi líbí. Že bych taky vyrazila do Palladia...:-))

    OdpovědětVymazat
  12. krystaly jsou nejnej!)
    klarule.blogspot.com /giveaway/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.