sobota 16. dubna 2011

Fatboy

Nejdřív si musíte pustit tuhle k příspěvku se výborně hodící písničku :) Případně se koukněte i na klip - je plný koťátek! 

Teď když vám do uší zní Fatboy Slim tak se můžu pochlubit! Máme Fatboy! A je to láska na první posezení! Nikoho nenechám v něm sedět a válet se je můj můj jenom můj! (To teda ještě neví Drahý který ho pořídil...no nic :) ) Takže dneska válecí fotky :) 

A jinak omlouvám se že jsem se zase ták dlouho neozvala... Je to tim že se mám skvěle a užívám si a jsem líná fotit... Ale zlepšim se slibuju! Vy jste totiž úžasný! Chtěla jsem oficiálně oslavit 150 čtenářů ale než jsem to stihla je vás 157! Děkuju moc! :) 

Zítra jedu do Prahy za Evičkou která mě bude fotit tak se těšim a taky jsem krapet nervózní...no budu věřit v Eviny zázračný schopnosti :) 

A co vy milujete Fatboy? A co Fatboy Slima? A kde si nejradši posedíte?

Mějte se a krásou neděli :)

Alice

Prostě největší pohoda :) 

Dobrou noc!

Btw - tenhle článek neni sponzorovanej firmou Fatboy... Ale jestli by se nějakej Fatboy sponzor našel budu jenom ráda :D

12 komentářů:

  1. moje nejoblíbenější sediště je na takový tý nafukovací pohovce z ikey:D (modrá s puntíky, mívali ji v dětským koutku) a je taky hrozně príma

    OdpovědětVymazat
  2. To video je dokonalé! Takoví ňuníci!
    A fatboye závidím :D

    OdpovědětVymazat
  3. tak se vyválej dobře :D
    http://donutsinvasionfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju tebe na fatboy :D a chci hoooo!!

    OdpovědětVymazat
  5. Sama na jednom právě ležo-sedím.Jsou skvělé,že? :))

    OdpovědětVymazat
  6. Tahle mánie prošla nějak mimo mě. Pohodlný mi to moc nepřijde a vzhled mě neoslovil, já radši toho svýho slimboye! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Jé ty se máš! Taky bych ho chtěla chtěla. Musí to být pohodička se na něm válet. :D
    Ty jsi tak štíhlá. Jak to jen děláš? .)

    OdpovědětVymazat
  8. alicko vybodni se na kvetovane saty, nabirane limce a conses kolekce, vimze tady to jsou fotky s hadrama na doma,ale k tomu, tvemu novemu ucesu tohle je tvuj absolutne nej styl - ptackate boty a drevaky od hasbeens se s tim nevylucuji.prijde to jako mozna trochu nuda, ale,imho, ti tohle zdaleka nejvic sekne. (mam to bohuzel, podobne, zadne romanticke barokizujici spodnicky, nemuzu. ostatne jako vetsina slovanskych pani divek...) estelka neanonym, ale,nebloger

    OdpovědětVymazat
  9. Péťa - jo nafukováky jsou taky fajn :)
    Azazela - ňuňu viď :) dík!
    coookie - nedám nedám nedám! :D
    Ivanka - no neboj :)
    Lindi - ó děkuji! :)
    A. - jednoznačně!
    Oksi - chápu!
    Sac de Sabine - já po nm naopak toužila už dobu takže teď jsem fakt happy :)
    Dasdusha - je to největší pohoda :) a děkuju!
    Suzi - no loučila jsem se s nim těžko!
    Estelka - děkuju za názor :) a jako já ti nevim když já mám prostě šaty nebo sukně radši... jenom bych upřesnila že to co mám na sob tady nejsou hadry na doma ale moje jediný kalhoty(h&m) a oblíbený triko(lindex) :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.