pátek 1. dubna 2011

Dobroty...

...protože občas si ten život musim nějak zpříjemnit a jahody pomáhaj zaručeně!

Nicmoc nálada a velmi nepříjemný myšlenky mě furt ne a ne opustit... Nechce se mi nic dělat nic vymejšlet nic fotit... Ale dneska jsme měli velmi milou návštěvu a chystání dobrot mi přece jen náladu zvedlo a to tak že jsem to musela i zdokumentovat... A zítra mě čeká první letošní grilovačka tak doufám že vyjde počasí a těším se na další chystání jídla... 

Tak se mějte a krásnej víkend přeju!

Alice

Kafe a jahoda = pohoda!

Jahodovej dortík se šlehačkou a další jahodou... 

A ještě jahody - tentokrát v čokoládě s vínem...

Rajče-mozarela-rajče a navrch bazalka a balsamico... Super!

A nakonec u nás doma velmi oblíbená "jakože balijská" polévka... Kuřecí vývar, kousky kuřecího masa, rýžové nudle, mrkev a cuketa a navrch vajíčko a cibulka... Mňám!

11 komentářů:

  1. ty jedna! uděláš mi ty jahody v čoko? : )

    OdpovědětVymazat
  2. a mně můžeš udělat tu polívku
    prosíím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, špatnou náladu je nejleoší zajíst, taky to tak dělám (ačkoli já zajídám i tu dobrou...)

    OdpovědětVymazat
  4. No tak právě jsem asi umřela!

    OdpovědětVymazat
  5. pane jo!!! vsechno vypada tak naprosto dokonale a nejvic chutne!!! uplne jsem dostala hlad!!!:)
    btw. u me na blogu probiha give away, pokud mas zajem:)

    http://frenkiesgirl.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. ano, zrovna jsem prisla z fitka a usrkavam caj :DDD a opet vidim JIDLO! A NAADHERNE NAFOCENE :)

    OdpovědětVymazat
  7. jééé Nadi děkuju moc a moc :) a teda promiň no :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.