pátek 8. dubna 2011

Do školy!

Omlouvám se za dlouhé prostoje... Ale tentokrát je to tím že jsem se měla celej tejden prostě krásně :) Koukala jsem na Star Wars užívala si skvělé společnosti vysedávala jsem na slunci popíjela kofolu.....no prostě super :)

Taky jsem chodila do školy! A o tom je i dnešní post... 

Na cestě do školy... Jednou z věcí kterou mám tak ráda na studiu v Ústí je to že školu mám 10 minut od kolejí :) A na sobě mám sukni a bundičku ze showroomu h&m svetr c&a šátek new look a juchů konečně i na ven - baletky Vivienne Westwood for Melissa :)

Šátek je new look a náušnice je taky ze showroomu h&m... Rozcuchaný vlasy jsou od větru...

Naše krásná škola :) Tohle je zadní vchod tzv dvoreček kde se fajnově vysedává... 

A to už jsem ve škole... Měla jsem Tělo ve středověké kultuře a tentokrát jsme se bavili o monstrech :)

No a po škole? Samozřejmě Hnáta :) Skočila jsem si na polívku a kofolu... Btw to ošklivý vykukující v pravém horním rohu je moje kolej... Není nad to bydlet minutu od svojí nejoblíbenější hospody :) 

A taky bych chtěla pozdravit Elišku! :) Vždycky mě překvapí když mi někdo z real wordu koho jsem třeba dlouho neviděla řekne že zná můj blog... Takže Elis doufám že to čteš :) Ještě někdo lidi? Přiznejte se :)

A všichni se mějte krásně!

Alice

16 komentářů:

  1. To je boží! Miluju na tobě červenomodrou kombinaci. A Hnáta hned pod kolejema? Tak to je luxus!!

    OdpovědětVymazat
  2. tie baleríny so silónkami am fascinujú!! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Přidávám se ke chvále punčoch a bot:) a ta hospoda vypadá taky dobře:)

    OdpovědětVymazat
  4. Coookie - to teda je :)
    Péťa - taky ♥
    Oksi děkuji a souhlasím :)
    Zuz - děkuju! já zase spoustu tvých!
    Lindi děkuju moc :) a máš pravdu je to luxus ovšem taky výzva - víš jak těžký je prjít kolem a jít do školy a nezaseknout se tam na zahrádce? no děs! :D
    Babo - děkuju! :)
    Káťo - barvy mě prostě bavěj :)
    Daydreamer - děkuju i za hospodu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hnáta vypadá (minimálně podle názvu) jako velmi sympatický podnik.

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi ten kontrast oblečení:)

    OdpovědětVymazat
  7. Zu - to taky je :) takovej druhej domov kde mě všichni znaj a jsou na mě hodný a nosej mi kofolu bez vyzvání :)
    Luczynka - děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  8. perfektni ta cervena s modrou :) sukne krasna, ale k tomuto outfitu mne uplne napadla nejaka tutu baletkovska jemna, sifonova ci volankova, toto je takove glamour, ale michani stylu se dela, no dost uz mluveni :D Kazdopadne Ty Mellisy jsou NESMRTELNE to si pamatuj, nebot ja v nich behala po lesich i a stale jsou jako nove :D

    OdpovědětVymazat
  9. Nadi děkuju za názor :) přesně vim jak to myslíš ale sem furt tak nějak ve stadiu hledání té ideální sukně takže zatim furt nosim tuhle...ale těšim se až najdu přesně takovou jakou popisuješ :) nějaký nápady kde hledat? :)a jako ty Mellisy miluju nosim je furt :)

    OdpovědětVymazat
  10. neviiim sekace a vintage shopy a mango? :D asos atddd

    OdpovědětVymazat
  11. Prave jsem si to precetla, nejak jsem posledni dobou nemela moc casu. :) Ctu a libi se. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.