sobota 2. dubna 2011

Další dobroty :)

Podělím se s vámi o recept na neskutečně jednoduchou a šíleně dobrou kokosovou buchtu kterou jsem právě dopekla :) A zrovna jí ukusuju :)

Potřebujete: 2 hrnky polohrubé mouky, 1/2 hrnku cukru, 1 hrnek oleje, 2 vejce, 1 hrnek mléka, 1/2 prášku do pečiva a taky 1 hrnek kokosu a 1/2 hrnku moučkového cukru a ještě krabičku nebo kelímek smetany na šlehání...

Nejdřív smíchejte moučový cukr a kokos a vymažte si plech - nejlepší je ho vysypat kokosem :) A taky si zapněte troubu...

Úžasný na týhle buchtě je že se všechn dehrává v jedný míse a nemusíte nic vážit :) Tákže vejce a cukr do mísy a hezky projet šlehačem...

Potom přidejte olej...

Pak mouku s práškem do pečiva...

Nakonec přidejte mlíko a všechno to zamíchejte...

Nalejte to všechno na plech a důkladně posypejte cukrem s kokosem a dejte do trouby... Bude to trvat tak 15 minut na 180 ale možná i míň - prostě to kontrolujte...

A to nejlepší nakonec! Hned jak buchtu vytáhnete z trouby tak ji důkladně polejte šlehačkou... Ona se tam úžasně vsákne a je to celý nasáklý šlehačkou...

Tradá to je všechno! Je to fakt jednoduchý jak facka a extra rychlý ale hlavně hrozně dobrý! Dobrou chuť :)

9 komentářů:

  1. Tajně jsem doufala, že ji vyfotíš, když jsem si přečetla status! :D Mňam .. vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  2. tyjo, tak nic takovýho sem eště nezkoušela, to si nesmim nechat ujít! šlehačku normálně moc nemusim ale v týhle formě mě to celkem láká;)

    OdpovědětVymazat
  3. vrahu štíhlé linie:D zní to mňamózně

    OdpovědětVymazat
  4. Nemůžeš dělat prostě jen fashion články?:D ale buchtu urcitě někdy zkusim!

    OdpovědětVymazat
  5. Hele to není možný, tuhle buchtu jsem zrovna před 3 hodinami dělala!:D...akorát máme doma recept, kde je to bez oleje :)

    OdpovědětVymazat
  6. Lindi - to sem ráda že sem tě nalákala! určitě to zkus :)
    Soví mládě - jdi do toho :)
    Péťo nojo hřešit se musí!
    ivanKA - jasný jasný už zase budou hardy :)
    Boo a Suzi - hezký zvuky :D
    Bzumejda - heh to je dobrý! :D a bez oleje jsem to nezkoušela...

    OdpovědětVymazat
  7. opožděně referuju že jsem to v neděli vyzkoušela a jen se po něm zaprášilo! je to sice hodně sladký, ale vážně výborný:) I můj drahý, kterýho normálně na sladý jen tak nenalákáš, se po něm jen olizoval:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.