úterý 15. března 2011

Who am I?

Takže Paříž je za náma... A po dnech kdy jsem vám servírovala obrázky si dovolim trochu řečí :) 

Zjištění z Paříže - potřebuju vizitky! No jo jenže já nikdy žádný vizitky neměla a ani nevim jak se taková věc zařizuje...ale to je druhotný to už nějak vymyslim... Mnohem důležitější je - co na ty vizitky napíšu? Jméno... Adresu blogu... Mail možná telefon... Ale...

Kdo jsem? Jak se popsat ve dvou třech slovech? Co jsem? Jsem vůbec něco? Někdo? 

Vrtá mi to hlavou... Ale jsem jednou blogger takže mám možnost požádat o pomoc... Tak vás prosím o nápady návrhy a tak... Pomožte! Řikám si že pro někoho druhýho by měl být snažší mě popsat takže - do toho! :) 

A to jsem teda velmi zvědavá jak na tohle zareagujete :)

Díky za pomoc!

Alice

A aby se vám líp přemýšlelo poslechněte si skvělého Charliho Winstona a koukněte na klip kde je nejen on uplně božskej ale ještě navíc Audrey Tautou uplně rozkošná!

8 komentářů:

  1. Vizitky jsou moje parketa :o) ale myslím, že pro tvé potřeby není nutné psát "kdo jsi", ale udělat vizitku hezky zapamatovatelnou - třeba motivem. Každý člověk toho "je" mnoho - třeba já jsem: dcera, blogerka, šéfka, pekařka, vrba... jak pro koho :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Ohledně popisu bohužel radu nemám, ale kdybys chtěla poradit, kde si nechat vizitky udělat, firma Moo je dělá krásný! Já osobně si od nich vizitky (ještě) nedělala, ale viděla jsem jich už spoustu na blozích ostatních a vždycky se mi moc líbily. Buď si na ně můžeš dát vlastní obrázky/fotky (třeba tu krásnou, co máš v sidebaru ;)) nebo mají i vlastní galerii designů :)
    http://uk.moo.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Pátej beatlesák...Né dělám si legraci...Tak...Ali,promiň mě napadaj samý capiny :(

    OdpovědětVymazat
  4. naco popis.... zakladne info a pekne spracovane :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kdybys měla zájem, klidně bych ti mohla podat svou pomocnou grafickou ruku. Osobně bych se taky popisu vyvarovala, spíš nějaký zajímavý grafický prvek, nebo jenom pěknou typodrafii...nebo nějaký herký výřez...áčko na začátku názvu blogu k tomu přímo vybízí.

    OdpovědětVymazat
  6. Teď jsem si uvědomila,že tam vlastně žádný áčko nemáš...už mi hrabe, promiň. Každopádně na mé nabídce to nic nemění:D

    OdpovědětVymazat
  7. Co jsi? Distributor dobré nálady! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.