středa 16. března 2011

Výlet....

Včerejšek byl uplně skvělej den... První věc kterou jsem se dozvěděla je to že opravdu jedu na Erasmus! Do Leidenu v Holandsku studovat na příští zimák... No jsem z toho trochu paf ale už teď se hrozně těšim :) 

Dneska jedu na výlet do Prahy! Mám fakt radost protože uvidím Theresku a když to klapne tak možná i Evičku :) Mám v plánu koupit si boty a mít se skvěle :)

A chtěla bych Evičce poděkovat z tohle :) Moc se mi to líbí :)

A co vy kam plánujete výlety?

Mějte se krásně...

Alice

Na oslavu Holandska ohňostroj! Tenhle ukončoval můj předchozí dlouhodobej výlet - letní camp u USA :)

11 komentářů:

  1. Já mám radost z toho Erasmu !! :D Úplně se těším, až budeš blogovat z Holandska. Teda doufám, že si na nás najdeš čas :) Užij si Prahu a držím palce, ať máš štěstí na boty!

    OdpovědětVymazat
  2. Holandsko je nejlepší! Byla jsem tam tak..desetkrát možná. Procestovaný skrz naskrz!
    Budeš se tam mít nejlíp, wohou!

    OdpovědětVymazat
  3. ja planuju vylet do sveho rodneho mesta, oslavit s mamkou narozky... zni t jako rodinny opruz, ale to bys muzela znat moji mamku!!! bude to party!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Už si balím batůžek a chystám se vyrazit za tebou!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluju k Erasmu!!
    Taky bych strašně moc chtěla příští zimní vyjet, už mi chybí "jen" ústní zkouška z ajiny a udělat prvák.. Tak třeba budem spolužačky :D I když já bych radši do Dánska, ale ještě si musím projet, jaké předměty kde můžu mít...

    OdpovědětVymazat
  6. Týjo, tak gratulace k erasmu, určitě si to strašně užiješ, ale uteče to jako voda!! Já tu jsem 3 měsíce a přijde mi to jak dva týdny :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hezkýýý, ty budeš v Holandsku, já zas v Řecku:-) Jo a odpověď na otázku Kdo jsem? z předchozího článku - jsi jedno z mých mála blogerských potěšení

    OdpovědětVymazat
  8. tak, procestovany ho nemam, ale uz ted vim, ze po ty jedny navsteve bych si dokazal predstavit zit v amsterdamu

    OdpovědětVymazat
  9. jeee gratuluju moc! ja bych taky chtela vyjet, ale jestli se mi muj sen splni, to se dozvim bohuzel az za dlouho.

    OdpovědětVymazat
  10. Lindi díky taky se těšim a doufám že budu dál blogískovat :)
    Boo - bys za mnou mohla přijet a dělat mi průvodce :)
    Moly - mamky se občas nezdaj to znám :)
    Oksi bezva bezva! :)
    Aza - tak do toho! :)
    Lucie - jo to je hrozný!
    Terez - to Řecko závidim hrozně tam chci! a děkuju moc moc moc :*
    Avånt Garde - já jsem na to ták zvědavá - nikdy jsem tam nebyla! :)
    Zuzi tak držim palce :)
    Katie - díky moc :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.