středa 2. března 2011

Sun sun sun!

Taky je u vás tak krásně a sluníčko a teplo? Tady totiž jo! Uplně mě to láká odhodit kabátek a vzít si jenom sako a jít si sednou někam ven! Kazí mi to fakt že tady nemám žádný sako a většinu dne prospim...ale za oknem je krásně :)

Už chci aby to vydrželo... Už je březen už chci jaro! Jenom ať neprší a neni šedivo - to pak jaro nesnášim...

A na co se těšim v dubnu? Na svoje narozeniny - samozřejmě :D Ale ještě o dva dny dřív (tzn 26.4.) se v h&m objeví kolekce Fashoin against AIDS! a na tu se teda těšim velmi... Loni mě nějak nic nezaujalo ale letos minimálně to žlutý triko musim mít! Celá paráda k vidění tady!

A co se líbí vám?

Mějte se!

Alice

Bezvadnej nápis + barva který je vyloženě jarní + ještě peníze na dobrou věc = to musim mít! :)

Tohle se mi taky dost líbí! Vypadá to na pohodářskej střih a něco oranžovýho už jsem vážně dlouho neměla... Žeby? :)

Nejvtipnější nápad! :D

No tohle pouzdro musim mít! 1) miluju kovový pouzdra na cokoliv a 2) komdomy má správná dívka mít vždy při sobě! :D

A co by se mi k tomu hodilo? No ale jistěže skvělý Prada na-hlavu-postavený-oxfordky! Ty fakt žeru! :)

16 komentářů:

  1. A mě bohužel právě nezaujala letos! :-/ Ale co, i kdyby zaujala, do Ovy v žádném případě nedorazí :D

    OdpovědětVymazat
  2. kondomy jsou jasný, neasy.

    ty Prady :D

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj.......love the post!! your blog is super cool!

    thatgirlkip.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. mě se líbí ten žertovnej kšandopásek a některý ty overaly, ale jinak mi to teda taky nepřídě nic moc...

    OdpovědětVymazat
  5. Kondomy a pak tabatěrka...A rozhodně ten medvídek ala batoh nebo co to je:)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, ten pásek je boží, ale pochybuju, že ho někde "chytnu"..:(

    A creepers bych taky brala! Na Pradu sice našetříno nemám, ale třeba ...:D

    OdpovědětVymazat
  7. joo taky se tesim na narozeninyy :))
    A uplne ti rozumim, CELY dnesek jsem prospala.. doufam aspon, ze to jde do zasoby a par dni spat nebudu potrebovat :D

    OdpovědětVymazat
  8. já si nemůžu pomoct ale mě se líbí skoro všechno v tý kolekci..ty plastový tašky i ta červená bundička...a v Appletownu to teda na jaro moc nevypadá;D

    OdpovědětVymazat
  9. hehe ty boty :) ale asi bych na to neměla odvahu

    OdpovědětVymazat
  10. love everything and your header is amazing!
    xo,
    thecitizenscloset.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ten pásek je nejlepší, ten rozhodně chci! Jo a jinak mě s počasím moc neštvi, dneska ráno se vzbudím a venku sníh...

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.