pátek 18. března 2011

Středa...

Ve středu jsem si udělala výlet do Prahy :) Chtěla jsem totiž vidět Theresku! A stálo to za to! Teres byla zářivá usměvavá a prostě skvělá :) Vzala mě do skvělý restaurace na oběd a taky k Vltavě... Počasí nám ale nepřálo a Teres málem zničilo vlnu takže jsem místo vysedávání venku zapadly do Grand Cafe Orient... Tohle místo se stává asi mojí nejoblíbenější pražskou kavárnou - je to tam prostě ták krásný! A doporučuju - dejte si domácí citronádu - je to slastný! :) Přidala se k nám ještě krásná Evelína a potom taky Evička... A povídaly jsme a tak vůbec :) 

Potom jsem se pokusila najít boty svých snů jenže moje sny jsou asi moc divoký takže jsem nic nenašla... Ale vynahradila jsem si to vytouženym trikem s králíčkama :) No a pak už cesta zpátky do Ústí a honem honem na párty... To bylo zase náročný... Většinu čtvrtku jsem prospala tak proto vám píšu až dneska :)

Doufám že bude o víkendu aspoň trochu hezky mám chuť na procházky a tak :)

A co vy jaké máte plány? :)

Mějte se skvěle!

Alice

Krasavice obnovuje rty...

:)

Nejlepší bunda! :D

A jsem zvědavá na její fotky!

Včerní Fernetu Z párty - hláška Zlíbej zrzku se mi fakt líbí :)


A koukněte na video! Takhle hustě nám svítila kolej! :) A budu moc ráda když pro nás budete hlasovat tady :) 

13 komentářů:

  1. hej tak to je dobry zetko!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jémine, tak toto je tá povestná vlasová vlna! Toľko som o nej počula, konečne ju spoznávam. Bundička tiež ňu ňu!!

    OdpovědětVymazat
  3. je neskutečně moc zajímavá!!:) a jak si maluje pusu,hmm..

    OdpovědětVymazat
  4. ta barva...je v tom smrncovni, jak jinak

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, no já jsem se už bála, že nám o tom nenapíšeš :) Terka má supr čupr vlnu!

    OdpovědětVymazat
  6. Jéje, ty chodíš na UJEP? :)

    OdpovědětVymazat
  7. co si mi priviezla pariza? :D
    a terezky bunda je uaaaaauuuu!!!!

    OdpovědětVymazat
  8. super Terka!! a tebe už chci vidět nejvíc!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. tak tá tretia fotka je najvááááác!:D

    OdpovědětVymazat
  10. babo - to teda!
    Moly - jo jsou to šikulové :)
    Evi - jo je skvělá! :)
    coookie - ona je skvělá! :)
    Boo - nejen!
    Evžena - jak jinak :)
    Lindi nojo party hard a nestíhám :D
    Lucie - no ano! copak?
    Avånt Garde - souhlas!
    suzi - sem nestihla tvou odpoveď ohledně setkání takže dárek nemám... ale ráda tě podaruju samasebou! :) až budeš mít cestu do Prahy chci to vědět!!! :)
    Oksi přijééééď do Ústí! ♥
    Foly - jop taky se mi líbí asi nejvíc :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.