úterý 1. března 2011

Srázek...

V sobotu jsme měli třídní sraz se třídou z gymplu po čtyrech letech... No parádní akce! Přišlo nás fakt dost - dvě spolužačky jsem dokonce viděla poprvý od konce gymplu... Přišla dokonce i naše pani třídní :) Nechali jsme si promítnout záznam plesu a uplně nás to dojalo... Později jsme se přesunuli na vyhlášenou jabloneckou diskotrysko a tančili jsme a tančili... No parádní večírek! Už se těšim na sraz třeba po 15 letech až si budem ukazovat ty fotky dětí a ták :D

A teď po pomalu nutim vstát z postele a jít hledat něco k jídlu... Tenhle tejden v Ústí bude dost náročnej - přijel na návštěvu kamarád ze Slovenska a párty s nim jsou prostě ve velkym stylu :)

A v sobotu - Paříž!!! :)

A co vy jaké máte plány na tenhle týden? A co vaše třídní srazy? :)

Mějte se!

Alice

Měla jsem na sobě Star Wars triko z h&m, sukni z showroomu h&m a nevim co za punčochy :)

Heh já na plese při nástupu :)

I feel like dancing dancing...

Okolo parketu zrcadla - ale jistě že se musim vyfotit! :D

S mojí nejmilovanější

16 komentářů:

  1. mna na nejake zrazy nikde nepozvali... to svedci o tom aka som popularna :D

    OdpovědětVymazat
  2. Supeeer!! Hlavne to tricko :))

    maja-vonava.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tak na našich třídních srazech už se řeší kdo má kolik dětí a kolujou jejich fotky. Takže to dopadne vždycky tak, že se s tou hrstou bezdětných opijeme do němoty něčím hodně levným, aby jsme zavzpomínali na studentská léta :-)

    OdpovědětVymazat
  4. kočka jsi! naše srazy jsou nudné :D většinou skončíme ve 4 (pořád stejná sestava) a pijeme do rána :D

    OdpovědětVymazat
  5. my triedne zrazy ešte nemáme:D ale na ten o 5 rokov sa už teraz teším

    OdpovědětVymazat
  6. :D přesný, já srazy gymplu taky miluju :D ikdyž to mám jen po dvou letech, scházíme se docela pravidelně a všechny je ráda vidím.

    OdpovědětVymazat
  7. To triko je bezvadny, barvicka ti krasne jde k vlasku, ale co k nim nejde, ze?:)

    OdpovědětVymazat
  8. takže náštěva Malibu.)) já myslela, že už je to dávno zavřený... jinak ti to moc sluší.))

    OdpovědětVymazat
  9. Jé já mám moc ráda třídní srazy. Určitě muselo být super. A moc Ti to slušelo! :)
    Do Paříže bych jela hned s Tebou.

    OdpovědětVymazat
  10. star wars tríííčo! nikdy jsem to neviděla, ale hluboko ve mně dřímá pocit, že tu sérii zkrátka miluju! jde to? asi jo, když to tak mám, ne?!=D na srazu jsem byla naposled před 4 lety (měli jsme ho hned v září po skončení střední) a už nám vlastně nabíhá 5. rok, takže možná bude něco velkého=) a tak zajímavý týden zakončený Paříží mě nečeká, žiji šedivonudnostudentskochudý život=D
    mě se fajně v tom Oustí=)

    OdpovědětVymazat
  11. to starwars triko ti NEJVÍC závidim:) a nemáš nějakou lepší fotku z maturiťáku? ty šaty vypadají zajímavě ale dají se jen těžko identifikovat;)

    OdpovědětVymazat
  12. to tricko miluju. Kdyz budu moc hodna pujcis mi ho nekdy? :-D

    OdpovědětVymazat
  13. suzinqa - heh to je dobrý :D já sem tenhle spoluorgnizovala takže dobrý! :)
    Lucie, Maja - děkuju :)
    Blanche - to je dobrý! :D
    Oksi - chápu u nás se taky tradiční pevný jádro drželo nejdýl :)
    Foly - a co třeba srazy se základkou? :)
    Bezega - jo já též :)
    Agát děkuju :)
    Anonymní - ááá nějaký jablonečák se ozval :) já tam byla teď poprvý a pohoda :) a dík!
    Dasdusha - bylo :) a děkuju!
    Boo - :D nejujetější ksicht prostě :D
    Ivo velká rada! koukni se na star wars ale dívej se chronologicky podle data natočení tzn díl 4 pak 5 6 a pak až 1 2 3! kéž bych to tak taky udělala! a díky :)
    Sovátko - dík! šaty jsou vidět třeba tady livinginthewonderland.blogspot.com/2010/12/otazky-odpovedi-ii.html ale jako dneska už bych si vybrala uplně jiný...
    Theres jenom když ty mě namaluješ abych byla krásná jako princezna :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.