pátek 4. března 2011

Ready for Paris!

Tak mám všechno sbalený a nachystaný :) Bylo to dost náročný... Musela jsem vybrat 4 oblečky - na každej den jeden - a to u mě neni zrovna obvyklej způsob oblíkání (ten totiž spočívá v tom hodit na sebe první věc co ráno vidim...)... Teď už jenom doufám že tam bude fájn počasí protože jinak zmrznu...

A vůbec jsem dneska byla supervýkonná! Stihla jsem doktorku lékárnu pomáhání doma balení a ještě kadeřnici - a tu dokonce dvakrát protože to se asi může stát jenom mě ale když došlo na placení zjistila jsem že nemám peněženku takže jsem běžela domů a zase zpátky a bylo mi děsnětrapno :D

Zítra touhle dobou budu v Paříži juchů juchů!

Nevim jak to bude s připojením ale budu se snažit se ozvat :) A jestli to neklapne tak čáu ve čtvrtek! Budu hrozně moc fotit tak se těšte :)

Mějte se krásně!

Alice

Námořnický kabátek (h&m showroom) jede na výlet :)

Zjistila jsem že oboje (ano skutečně mám jenom dvoje!) moje boty na jaro jsou vlastně nepohodlný...takže beru ty který se mi víc líběj a hromadu náplastí... A chci si tam koupit boty :)

Tak čáů! :)

23 komentářů:

  1. neletíte náhodou taky se smartwings ráno v 6?? Jestli jo, tak si uvidíme na letišti, vyzvedávám kamarádky ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Luci né letíme až v 18 s czech airlines :)

    OdpovědětVymazat
  3. jee, tak to je škoda :) no tak se třeba potkáme někde v metru nebo na eiffelovce :))

    OdpovědětVymazat
  4. Kabátek! Láska.
    Boty určitě koupíš, no stress!

    OdpovědětVymazat
  5. krásny kabátik...šťastnú cestu :D

    OdpovědětVymazat
  6. Kabátek je moc pěkný. Užij si krásně Paříž a budu se moc těšit na fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Lucie - to by bylo fájn :)
    Boo - jednoznčně láska :) a tak snadný to nebude musej bejt ideání krásný a levný!
    Mrs.Betty Bubbles - děkuju moc :)
    Dasdusha - děkuju! doufám že se povedou aspoň nějaký pěkný...
    Suzinqa - něco roztomilýho když mi slíbíš že se pak potkáme :)

    OdpovědětVymazat
  8. uzij si to tam a sem zvedava, co pokoupis a vyfotis

    OdpovědětVymazat
  9. držím palec!!! těším se na vyprávění!!

    OdpovědětVymazat
  10. se máš...tak si to užij za nas za všechny:)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty boty! Vyzradíš mi prosím kde si je koupila? K.Suns

    OdpovědětVymazat
  12. Lindi a Zuzi děkuju krásky! :*
    Evžena - děkuju a taky jsem zvědavá :)
    Oksi - já se taky těšim! :)
    Coookies - budu na vás myslet! :*
    K. Suns - ti bohužel moc nepomůžu jsou kupovaný asi před rokem v takovym malym krámku...
    Simsalabim - děkuju!

    OdpovědětVymazat
  13. Bon voyage a uži si Paríž, la plus belle ville au monde!

    OdpovědětVymazat
  14. Tak si to uzij!!! ja odletam do barcelony. ve stredu. tak treba se vystridame na ruzyni ;o)

    OdpovědětVymazat
  15. Myslim, ze nejlip udelas, kdyz si takova mista najdes sama , preci o tom to je :)

    OdpovědětVymazat
  16. tak myslim, ze to ti mozem slubit :)
    takze tesim na darcek :P

    OdpovědětVymazat
  17. sakra ale to řikáš pozdě!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.