sobota 12. března 2011

Paris je t'aime.... Den třetí...

Tradáááá den třetí! Já vim že jsem vás na něj lákala tak doufám že teď nebudete zklamaný... Pro mě to byl asi nejlepší pařížskej den :)

No musela jsem se vyfotit s Eifelovkou to je jasný :) 

Od špičatý krásky jsme se vydaly k Champs-Élysées kolem luxusních obchodů... A já si vybrala ideální svatební šaty - Givenchy :D

Na Champs-Élysées jsme se skočily podívat k Lojzovi Vítoňovi co má novýho... A podrbaly jsme mu zebřičky :D (Ehm já byla v takovym obchodě poprvé ale vzhledem k lokaci jsou tady na očumující turisty co si nic nekoupěj asi zvyklí...)

Pózuju s Fantou :) Na sobě mám všechno viditelný opět ze showroomu h&m...

Alenka taky pózuje :)

No a potom jsme se rozhodly vydat se za zdrojem hudby která byla slyšet po celejch Tuileriích a která teda už skončila... A nejednou se kolem začaly trousit neskutečně stylový lidi a mám to konečně došlo....tady právě skončila nějaký přehlídka!!! Takhle to může znít že jsme krpet natvrdlý jenže Tuilerie jsou docela velký a my myslely že přehlídky jsou v jedný části kde jsme to okukovaly a tam nic nebylo... Tákže překvapení!

A najednou koukám a vedle nás opravdovej skutečnej Scott Schuman! Božínku! Jako The Sartorialist sleduju už dobu ale od doby kdy jsem viděla to video (třeba tady) jsem začala Scotta ještě víc zbožňovat páč on je ke vší tý užasnosti ještě taky dost fešnej!  No a o tom jsem se přesvědčila i ve skutečnosti... Je vážně malej (jen o kousek vyšší než já...) a v davu se pohyboval velmi přirozeně a nenápadně... Pozorně sledoval lidi kolem a vybíral si koho vyfotí... No totálně mě okouzlil!

Scott fotící Annu Dello Russo :)

Scott kontrolující fotky... Akorát mě teď děsně mrzí že jsem ho neoslovila nebo se s nim nevyfotila nebo něco... Ale jako zážitek! :)

Pak se po koberci nesla Alexa Chung s jejíma děsivě hubenejma nohama... :)

Tohle vůbec nevíme kdo je ale byly kolem ní obrovský davy fotografů... Co vy víte kdo to je?

Tahle slečna mě okouzlila...

A další vyraženej dech? Natalia Vodianova! Civilní jednoduchá mnohem menší než bych čekala - možná ani neměla podpatky... A koukla Alence přímo do foťáku :)

Ehm a aby jste věděli jakej jsem narcis tak se pochlubim :) Několik lidí mě (chápete mě!!!) požádalo jestli bych jim mohla zapózičkovat na fotku! To mě teda dost zaskočilo ale nebudu zapírat že velmi příjemně :) Jedna slečna se mě zeptala jestli nejsem z Londýna že prej vypadám velmi londýnsky - když jsem jí řekla že jsem z Čech koukala dost překapeně :D Ale teda né jednim z těch lidí nebyl Scott :D (To bych se pýchou nafoukla a uletěla :D ) Ehm blbý je že nevim co to bylo za lidi - ale jestli někde narazíte na moje fotky dejte vědět :)

Na závěr fotka s růžovou vespičkou - to je prosim moje vysněný vozítko :) 

Tak doufám že se vám zprostředkování třetího dne líbilo :) Co vy měli byste odvahu jít za Scottem?

Mějte se krásně! 

Alice

31 komentářů:

  1. ale ale.....videli ste naživo Annu?ach ach holky, závisť!

    OdpovědětVymazat
  2. si krásne oblečená,úplne medzi tých štýlových ľudí zapadáš ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. kdybych uviděla alexu a scotta,asi bych potřebovala podpírat....
    jeden z mejch životních snů by se splnil:D

    OdpovědětVymazat
  4. wow, uplne mi prebehl mraz po zadech, to je super : )

    OdpovědětVymazat
  5. ty vole byť na tvojom mieste tak toto je moj najlepši den v živote :D

    OdpovědětVymazat
  6. Když jsem byla v Paříži, tak jsem taky děsně chtěla na Scotta natrefit. Závidím a závidím!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Alice Tve komplimenty mi cervenaji tvare... Ty jsi tak rozkosna a chic :) take jsem mela namireno do Parize, bohuzel s nekym s kym jsem se "rozesla" tyden pred tim... takze se tesim v rijnu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky :) jsi krásna ♥

    OdpovědětVymazat
  9. aaa-aaaaaa-aaaaaaaa-alexaaaaa! a natalia, jak se roztomile kouká, notyjo, závidím ti moc :) a za scottem bych určitě šla :))

    OdpovědětVymazat
  10. Páááni takhle se ocitnout uprostřed fashion hemžení:) Máš krásný a stylový fotky!

    OdpovědětVymazat
  11. awesome post! love it!

    xx, Sabinna and David

    broken-cookies.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Vůbec se nedivím, že si tě chtěli vyfotit a díky, že děláš českým bloggerům tak skvělou reklamu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc ti to sluší, vypdáš skvěle... ten sestřih, brýle, oblečení vůbc... na těch fotkách vypadáš tak... přirozeně. Kdyby ses takto promenádovala po Praze, tak by po tobě všichni určitě blbě čuměli :D Ale Paříž je Paříž :) Kdybys viděla, v čem jsem byl u Vuittona já! :D A žes potkala Scotta Schumana ti závidím. Na tvém místě bych se mu snažil zakaždou cenu vnutit do objektivu :D

    OdpovědětVymazat
  14. Alice, teda!!!! Tohle ti závidím!!!! Závidím to ze všeho nejvíc, co jsem komu záviděla..:D

    Natalia je úžasná, och, och! Jak vypadala naživo?
    A ty jsi dokonalá...žeru tě!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Jééé, jééé, jééé, závist, závist, Scott, Scott, Scott, závist, strašně ti to sluší, závist, Scott. (Já jen abys věděla, jaké pocity ve mě vyvolává tvůj spot :D)

    OdpovědětVymazat
  16. Závist! Já tam jedu až za měsíc! Krásný outfit ten kabátek je neuvěřitelně apartní! Paris est simplement Paris...

    OdpovědětVymazat
  17. neskutecny a nechapu, ze neoslovil i tebe, protoze na jeho strankach by ses zatracene vyjimala!!!

    OdpovědětVymazat
  18. och zavidim zavidim! toto je uzasne! necudujem sa, ze ta oslovili, vyzeras super, milujem tvoje vlasy a suknu/saty! paraada, stavim sa, ze toto bol najlepsi den v parizi :D

    OdpovědětVymazat
  19. Foly - ano ano rozdávala úsměvy na všechny strany :)
    Nina - děkuju moc!
    Beátko nefňukej :)
    Agáta+Oksi - chyťte se za ruce a jeďte taky! :)
    Coookies - naprosto chápu taky sem byla uplně paf!
    Ašu - v pohodě zelená ti jde k vlasům :D
    Boo - no to mi běhal furt!
    Patty - no to je brzo hodnotit ale rozhodně nej den tohodle výletu :)
    Terez - juch a mě se poštěstilo - ačkoliv fw mi to dost usnadnil :)
    Suzi - děkuju moc!
    Nadia - a teď se červenám já :) a teda smůla no - užij si podzim :)
    Clarie, Mirabelle - děkuju :)
    Terez - viď je roztomilá :) a závidim odvahu já to nedala :)
    Daydreamer - děkuju! fotila hlavně Alenka!
    Péťa, S+D, Garde - dík :)
    Adéla - týjo děkuju to je pocta :)
    Víťo hodlam tak chodit i po Jablonci na lidi peču :D a děkuju! :)
    Bambi - jé dík! Natalia byla roztomilá a mnohem drobnější než bysem čekala...
    Nela - dík!
    ABNY - heh to je vtipný :D a dík!
    Stephanie - děkuju moc :)
    Evžena - ó děkuji :D
    Becca - díky moc :) a jsou to šaty už se těšim až vám je ukážu celý :) a byl rozhodně!

    OdpovědětVymazat
  20. Ačkoli teď zpětně mám pocit, že to zas takovej nářez nebyl, běhala sem v těch tuileriích s foťákem jak pominutá. Ty vole! To je Natalia Vodianová! Čum, Scott Shuman! Tyjo, kde sme se to ocitly!
    Hahá, byla to krasojízda! ;)

    OdpovědětVymazat
  21. tsss nekendej byl to nářez! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.