čtvrtek 10. března 2011

Paris je t'aime.... Den první...

Tak jsem zase doma...
Paříž byla úžasná!!! Můj velký dík patří Alence která se prostě vyzná a bez který bych si to takhle parádně nikdy neužila :) Byla to prostě pohoda! Akorát je blbý že kromě skvělý sukně svetříku a smrdutejch sýrů jsem si taky přivezla nemoc takže je mi teď pěkně mizerně... Ale stálo to za to :)
Budu vás informovat postupně po dnech protože vás nechci najednou zahltit :) Myslim že vás nejvíc nadchne den 3 ale víc vám neprozradim - až pozítří!  (A v co jste to viděli na fb tak pšššt!)
Tákže první den! Vyšňořili jsme se....trochu lehčeji než by bylo vhodné takže nám potom byla zima...z toho ta nemoc žejo...
Alenka :)

A já... Na sobě mám bundičku a ptáčkatý overall ze showroomu h&m :)

Potom jsme měli sraz s úžasnou Marikou v Le Marais kouzelné to čtvrti... Dali jsme si kafe a croissant bavili jsme se o všem možnym a taky jsme dostali mapu Paříže - Marika a její Drahý totiž ten den už odjížděli... No bylo to super setkání! :)

Pózičkuju....no komu asi :)
Pak jsme se přesunuly na Montmartre a já jsem si koupila super skvělý kaštany :) Na ty jsem se totiž hrozně těšila už od minulý návštěvy Paříže... Doma si je sice děláme taky ale tak dobrý nikdy nebudou :)
Seděly jsme v parku se zamilovanou zdí...
A fotily jsme se metodou dlouhý ruky :D
A já jsem si oblíbila pařížský metro :) Přijde mi rozmanitější než to newyorský - tady je fakt každá zastávka jiná a některý jsou fakt vymazlený! Teda samozřejmě to tam smrdí a je to občas hodně nacpaný a v noci bych tam sama jezdit nechtěla ale to je jasný :) A dobře se v něm orientuje - ale to i v newyorskym :)
Natěšená jsem se vrhla na mufin kterej jsme si koupili s Marikou v děsně in kavárně Merce and the Muse a kterej si ostatní tak vychvalovali....a po jednom kousnutí jsem zjistila že je banánovej! Takový zklamání - nesnášim banány! No aspoň jsem udělala radost Alence :)
Závěr dne a ujetej ksicht pro pobavení - nefňukej veverko :D

10 komentářů:

  1. paráda, že jste si to tam užily! chystám se tam na týden na konci června snad, ségra tam studuje. btw Alice, strašně Ti to sekne, miluju tu Tvoji nekonvenčnost:)

    OdpovědětVymazat
  2. aach, vám muselo byť skvele!

    Ten overal je božííííí!

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi moje nejoblíbenější francouzská herečka.

    OdpovědětVymazat
  4. ten overálek je žůžo:) Já už v Paříži nebyla víc než rok, takže závist je myslím oprávněná:D

    na Montmartru jsem jedla kaštany úplně poprvé, jedna moje super spolužačka rozhodla, že to prostě nejde, abych je neochutnala a už mě jima cpala:)

    těším se na pokráčko;)

    OdpovědětVymazat
  5. vyzerá byť krásne počasie !:) s tým metrom súhlasím ja som tam bola minulí rok v lete a toho metra večer som sa fakt bála čudné indivíduá tam chodili :D

    OdpovědětVymazat
  6. aaaaaa huraaa už jsi zpět!!! chci vííííc!! vííííc!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju tě :) Těším se na další dojmy!!

    OdpovědětVymazat
  8. to nieeee, bananovy mafin bol bozsky! :-))))) rada som vas videla, bol to (pre nas) super posledny den :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Terko děkuju moc! ačkoliv vlastně nevim jak to myslíš s tou nekonvenčností - teda chápu to tak že to myslíš dobře ale vlastně si pod tim nedovedu nic moc představit...hm?
    Foly - děkuju! já ten overall zbožňuju ale myslim že tady v čechách to s nim budu mít ještě zajímavý :D
    Agnes červenám se! :*
    Péťo děkuju! a kaštany jsou prostě super!
    Patty - no přiznám se že já se večer bojim i v Praze :D
    suzinqa - děkujem děvucho :)
    Oksi neboj všechno bude :)
    Lindi muck!
    Mariko si vem jak mě to mrzelo já na něj byla ták natěšená! ale banány fákt né brrr! my vás taky - pro nás to byl skvělý první den :) díky! :)

    OdpovědětVymazat